Gjest Serena Skrevet 31. januar 2010 #1 Del Skrevet 31. januar 2010 Sjekker om den nye avataren min dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 31. januar 2010 #2 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå har jeg prøvd tre forskjellig avatarer, men den gamle er forsatt i bilde, men bilde blir tilpasset størrelsen til d enye avatarene jeg har valgt. Går jeg inn på kontrollpanel får jeg opp den nye avataren jeg har valgt. Hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 31. januar 2010 #3 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvilken avatar vil du ha opp? Jeg ser en dame iallefall. Trykk på CTRL + F5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 31. januar 2010 #4 Del Skrevet 31. januar 2010 Vil ha denne: http://pics.livejournal.com/sianna_sm/pic/001x3dk4 og den står som valgt i kontrollpanelet, men jeg får opp det skoleuniform bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Serena Skrevet 31. januar 2010 #5 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå fikk jeg det til. Wow, ved å trykke ctrl og f5 samtidig. Hva er det akkurat den kommandoen gjør, som det å trykke på "forandr avatar" på kontrollpanelet ikke gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 1. februar 2010 #6 Del Skrevet 1. februar 2010 Den oppdaterer siden. Ellers gjenbruker gjerne nettlesere elementer, for å gi økt hastighet. Altså mellomlagrer den slike småelementer, for å slippe å laste dem inn hver gang. Ved å trykke F5 tømmes dette mellomlageret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleting Skrevet 5. februar 2010 #7 Del Skrevet 5. februar 2010 prøver jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 22. mars 2010 #8 Del Skrevet 22. mars 2010 Får ikke frem avatar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå