Gå til innhold

hvor ofte vasker du....


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden(e) "hvor ofte vasker du sengetøy?"

Hvis du har badematte på badet -hvor ofte blir den vasket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du sånn gummisak i bunnen av badekaret? Det har jeg ikke. Hvis du mener en matte på baderomsgulvet så vasker jeg den to til fire ganger i måneden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne matter som ser ut som frottehåndkler bare at de er litt tykkere. Bytter dem ca en gang i uken og vasker dem sammen med håndklærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånne matter som ser ut som frottehåndkler bare at de er litt tykkere. Bytter dem ca en gang i uken og vasker dem sammen med håndklærne.

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når den er møkkete...har off-white, så det syns jo fort når den er møkkete også - så blir vel ca en gang i måneden eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca. en gang i måneden. Men den ligger ikke så ofte på gulvet -vi har varmekabler så trenger den ikke for å ha noe varmt å stå på, dermed så blir den som oftest bare lagt på badegulvet når jeg venter besøk.

Har forresten også dusj som ikke har dusjkabinett så om den skulle ligget fremme hele tiden så hadde den blitt våt og ekkel hver gang vi dusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg synes badematte er ekkelt. Den gangen jeg hadde det pga. kaldt gulv vasket jeg den ihvertfall annenhver uke. Vasket den sammen med håndklær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei badematte på badet, men med "gummi" på baksida. Eg kan ærlig innrømme det at den har eg aldri vaska. Har vel hatt den i eit halvt års tid no. Men burde vel vaske den, so blir den mindre statisk og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...