Gjest jannicke 23 Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hvis jeg starter på p-piller dag 3 av mens, vil jeg være beskyttet om jeg har samleie rett etter at mens er over ?
¤Pernille¤ Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Det bør du være litt forsiktig med, hvis du begynner på pillen 2-5 dager i menssyklusen, så bør du bruke tileggsprevansjon i en uke.
¤Pernille¤ Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Kommer forresten litt an på hvilken type du bruker. Bruker du mercilon, typisk? For da gjelder det jeg skrev ovenfor. Dersom du bruker f. eks Loette, så kan du begynne 3-7 dag, og så bruke prevansjon en uke. Så kommer det selvsagt an på når din mens slutter
Gjest TS Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Bruker marvelon, og leste i pakningsvedlegget, stemmer det du sa ja
¤Pernille¤ Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Så fint! Alltid lurt å ta en titt i pakningsvedlegget Og lurt å spare på det også, forresten! I tilfelle du er i tvil om noe senere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå