MakeItHappen Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Noen som har opplevd at tampongen ikke har absorbert mensen? jeg brukte OB, blødde ikke spesielt mye heller, men det kom ut uten å bli tatt opp. Tampongen hadde jeg ikke hatt inne mer enn 2 timer og den var nesten helt fin, ikke mye som hadde kommet på den. Kan man sette tamponger feil? Jeg er jo 31 år og har brukt en god del tamponger i mitt liv, så jeg syns dette var rart. Dette er forresten første gang jeg har brukt tampong siden jeg fødte.
LukaFrost Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Kanskje du nå har behov for større tampong enn tidligere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå