MissStiles Skrevet 20. juni 2010 #101 Skrevet 20. juni 2010 Utrolig slapp søndag! Kom hjem fra ferie idag. Bare rydder, sitter på nettet og slapper av. Imorgen er det tilbake til hverdagen igjen!
Cata Skrevet 20. juni 2010 #102 Skrevet 20. juni 2010 Trøtt. Kom hjem fra lang biltur for et par timer siden.
filantropen Skrevet 20. juni 2010 #103 Skrevet 20. juni 2010 Sett to filmer, lest ferdig ei bok som heiter: "Think Like A Champion", og begynte på Learn More Study Less. Samt øvd litt på piano, og spelt litt gitar. Resten er chill, og hørt masse på Meat Loaf
MissStiles Skrevet 27. juni 2010 #104 Skrevet 27. juni 2010 Etter 3 dagers med mer eller mindre festing så er jeg sliten!! Idag skal det slappes av helt!!
MissStiles Skrevet 4. juli 2010 #106 Skrevet 4. juli 2010 På jobb idag og. Kjedelig å jobbe søndag. Men men.. Skal gå tur etter jobb. Få nyte det fine været som jeg håper kommer frem nå. Hva skal dere?
Just-A-Girl Skrevet 4. juli 2010 #107 Skrevet 4. juli 2010 Er nå barnevakt. Og ikveld skal jeg på date og det er med en jeg liker kjempe godt! ENDA bedre :rødme:
Gjest Tidssone Skrevet 4. juli 2010 #108 Skrevet 4. juli 2010 Øvelseskjøre med tenåring, trene, drøse på nett.
Nigella Skrevet 4. juli 2010 #110 Skrevet 4. juli 2010 Jobbet noen timer, gjort hagearbeid og gått tur med ei venninne. Har takket meg selv flere ganger for å feste med måte igår, så jeg fikk noe ut av dagen idag Nå er det ikke lenge til senga.
Gjest AnonymBruker Skrevet 5. juli 2010 #111 Skrevet 5. juli 2010 I går hadde jeg en rolig start på dagen. Våknet ca halv åtte, koste meg med frokost foran tv, fikk invitasjon til å bli med venner, tenkte litt på det og bestemte meg for å si ja. Vi dro ut på stranda og hadde med niste og slikt man kan få bruk for på en strand. Hjem utpå ettermiddagen. Herlig sløving på sofaen. Vannet litt blomster og småryddet litt, så film på tv til jeg nesten sovnet der, og måtte komme meg i seng. En bra og rolig søndag syns jeg.
MissStiles Skrevet 11. juli 2010 #112 Skrevet 11. juli 2010 Nok en søndag med jobbing. Extrajobbing = penger!!! Etter jobb skal jeg ut og spise med venninner før vi skal se VM finalen på kontraskjæret (hvis det slutter å )
Maud Skrevet 11. juli 2010 #113 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har vært ute og løpt en tur før det begynte å regne. Gått en legere tur i regnet. Gikk innom platekompaniet og kjøpte noen nye cder og dvder, så resten av dagen skal jeg bruke på å høre på musikk, ordne kjedelige papirer og se fim i kveld. Koslig med regn i grunn
Cata Skrevet 11. juli 2010 #115 Skrevet 11. juli 2010 Fortsatt trøtt . På vei hjem fra ferietur hos familien og blir trøtt av å kjøre bil. Nå er PC rigga opp på hotellrommet, men snart blir det kvelden her kjenner jeg. Har en del mil igjen i morgen før jeg er hjemme.
MissStiles Skrevet 18. juli 2010 #116 Skrevet 18. juli 2010 Burde egentlig komme meg ut i sola men det er så godt å bare slappe av hjemme. Kanskje ta med meg boka mi ut litt senere. Ikveld blir det i hvert fall kino med søster. Dere da?
Cata Skrevet 18. juli 2010 #118 Skrevet 18. juli 2010 Har vært ute og gått tur og nå har jeg fått dyttet bilder fra både tur og tidligere ferietur inn på google og noen på Facebook. Grei måte å dele med venner og kjente på.
MissStiles Skrevet 1. august 2010 #119 Skrevet 1. august 2010 Idag skal det slappes av. Helgen var vært litt opp og ned. Rydde litt, lese litt. Lage muffins. Også ikveld er det filmkveld hos ei venninne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #120 Skrevet 1. august 2010 Nå skal jeg gå løs på resten av flyttesakene mine. Håper å få dem pakket opp i dag. Er lei av å leve i kaos
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå