Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stått opp tidlig i dag og nyter frokosten i sofaen :)

så er det ut på marsjøvelse og forberedelser til 17.mai.

Har planlagt en god middag i aften og en tussletur utpå kvelden.

Søndager er herlige dager :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:regn: og :regn: og mer :regn:

Foreløpig skal jeg bare slappe av og hygge meg inne.

Håper det skjer noe ikveld!!

Skrevet

Sov lenge, gjemmer meg for sola og menneskene utenfor, ser på Animal Planet, og lurer på hvordan jeg skal få dagen til å gå. :sukk:

Skrevet (endret)

Sov lenge, syklet 35km mens minsten var i bursdag, gikk deretter en times tur med barna. Bakt eplekake :-) og selvsagt smakt på den mens den var varm, med krem .. mmmm..

Blir sofaen og kos :klemmer: med barna resten av kvelden. Og en film kansje .. :popcorn:

Endret av Optimist40
Skrevet

Kommet hjem fra tur (litt kort langhelg ;) ) og daffer foran PC. Artig på tur, men godt å komme hjem også.

Skrevet

Altfor fint vær til å sitte inne. Det blir en tur på ekeberg før dagens økt med bachelor skriving begynner.

dere da?

Skrevet

blir lesing på meg i dag og, litt av en helg:p kansje jeg går en tur eller noe sånt, vi får se:)

Skrevet

Date er på pinsetur så det er "ekte" alenehelg på meg nå. Skal vente til oppvaskmaskinen stopper og så snøre på meg skoa og gå en tur på stranda etterhvert. Og så må jeg vaske bil. Når det er gjort blir det nok PC-daffing resten av ettermiddagen, kjenner jeg meg rett. Må få bestilt meg noen overnattingssteder før jeg drar på ferie/familiebesøk om en drøy måned.

Skrevet

noen andre som føler det er lørdag i dag? alle skal vist ut i dag og, og her sitter jeg å prøver å lese til eksamen som jeg skal ha til uken, å jeg greier ikke gjøre noenting.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler også at det er lørdag!

I dag har jeg egentlig bare lest til eksamen som er på tirsdag.

Skulle egentlig ut etterpå, men måtte trekke meg. Har helt panikk for eksamenene. Men vil ut :(

Skrevet

Jeg føler også at det er lørdag!

I dag har jeg egentlig bare lest til eksamen som er på tirsdag.

Skulle egentlig ut etterpå, men måtte trekke meg. Har helt panikk for eksamenene. Men vil ut :(

jeg og har eksamen på tirsdag, og en på fredag så hele denne helgen har gått til lesing, og jeg har ikke vært effektiv. liker ikke å gå på facebook der mange lurer på hvem som skal ut og hva som sjer.

Skrevet

På søndagen som var (er jo egentlig mandag nå da), så spilte jeg WoW i 12 timer i strekk sammen med en kamerat faktisk. :P Med en film-og-mat-pause midt oppi spillingen.

Var en god søndag for min del. :D

Skrevet

Føles nesten som to søndager på rad!!

Skrevet

Tja...jeg har sovet til 0930, fra ca 16 i går...var på fest på lørdag som varte til kl 08 på søndagen, så jeg var rimelig sliten når jeg kom hjem i 16 tiden. Pleid min vonde nakke (etter headbanging), ryddet hus etter nachspiel på fredag og bare slappet av. Digg med en ekstra fridag!

Skrevet

Vært på tur og vært på jobb.

Skrevet

TRØØØTTT!!

Idag er det skolearbeid. Også middag hos foreldrene på kvelden.

Skrevet

Startet morgenen med å synes synd at ting er kjipt.

Har nå tatt en lang løpetur for å få opp humøret, det hjalp! Så skal jeg jobbe noen timer, og så vil jeg avtale noe hyggelig i kveld :) . Kino feks

Skrevet

Kommet hjem etter bryllupshelgen!! Sliten!! Men ikke noe tid til å slappe av her. Bare rett på skolearbeid med en gang!! Jeg vil ut i sola!! I parken og grille!!

Skrevet

I dag har jeg sovet lenge og hatt min mor på kaffebesøk. Sola er borte i dag, så jeg vurderer å sykle i vei for å ta en soltime :) Så tenker jeg det blir en løpetur også soffan resten av kvelden. Og forberede meg til jobb i morgen :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Kjøre unger hit og dit, lese til eksamen og sånt noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...