Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sovet lenge, ryddet og lest ferdig en bok. Nå er det middagstid. Ikveld blir det nok bare å se en film.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet tidlig, ryddet etter gjestene i går og bare sløvet foran pcen. Kanskje en film i kveld, har også sovet en time og varmet opp middag. Er bare trett og savner ikke selskap akkurat nå. Men andre ganger føler jeg meg litt ensom.

Det rare nå er at jeg har lyst å ringe alle jeg kjenner omtrent, men jeg er for trett. Savner ikke en armkrok, men det hender jeg savner sex. I alle fall når jeg er fyllesjuk.

Puff. :sjenert:

Skrevet

Har kommet hjem fra båttur idag, så gikk jeg rett på stranda og har vært der hele dagen. Badet og solet meg. Himmel!

Gjest padawan
Skrevet

Bading og fjasing i vannet med nieser, kusiner og deres barn. Nettop tatt på meg noe annet enn badebukse for første gang på FB uke og skal ta toget hjem til Oslo snart.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Har vært på stranda med gode venner. Også har jeg lagd meg god mat og skal nå se en film/rydde litt/lese bok før jeg tar kvelden. Har vært en helt PERFEKT sommerdag!

Skrevet

Puh, 2,5 timers utendørsliv på show har medført en interessant rødfarge i ansiktet. Sola sto rett mot og jeg trodde ikke jeg skulle være så lenge så jeg hadde ikke smurt med faktor.

Skrevet

Våknet tidlig, kom meg relativt raskt bort på kontoret. Sittet der og kokt (og gjort mye mindre fornuftig enn det planen var). Spist middag hos foreldrene, tatt sol (kondisjonering til man reiser sørover) og trent (pingletrening .. helt ute av den gode rytmen :S)

Nå er det pakking, pakking og pakking ... 10 timer til offisiell ferie! (har bare hatt en uke av den slags siste 13 måneder, så det blir nesten rart :P)

Gjest padawan
Skrevet

Har fisket med fatters og lager nyfisket makrell til middag.

Skrevet

Det er en god søndag og jeg kan kose meg så mye jeg vil, med hva jeg vil. :nigo:

Skrevet

I dag har jeg rett og slett endevendt klesskapet. Resultat: Fretex blir en haug bukser, og ganske mange T-skjorter rikere. Fatter ikke at jeg har klart å få til så mange feilkjøp - vel, de klærne som jeg ærlig og redelig har "vokst ut av" skjønner jeg jo :sjenert: .

Aksjonen gav litt bonus for meg også, for da jeg banet meg vei gjennom T-skjorte haugen så fant jeg flere topper og T-skjorter som egentlig er helt OK, men som jeg hadde glemt jeg eide.

Billig handletur i eget skap :fnise: .

Skrevet

Etter litt fuktig lørdagskveld har det blitt skravling i telefon, soving på sofaen, lese Jo Nesbø og drikke kakao i regnet og kulda...

Skrevet

Sightseeing, bade og avslutte en herlig

søndag med en bedre middag.

Gjest Nanette
Skrevet

Barnefri og skal lese ut en bok, drikke te og slappe av med travel channel på i bakgrunnen.

Skrevet

Ingenting. Dvs. har hengt ut klær til tørk og håper ikke naboene blir for sure... Prøver å manne meg opp til å avrime frysedelen av kjøleskapet, men kjenner det sitter ganske langt inne. *hat-jobb* :kjefte:

Skrevet

Ingenting. Dvs. har hengt ut klær til tørk og håper ikke naboene blir for sure... Prøver å manne meg opp til å avrime frysedelen av kjøleskapet, men kjenner det sitter ganske langt inne. *hat-jobb* :kjefte:

Æsj ja... men tenk så deilig neste søndag, hvis du gjør det i dag...! :)

Skrevet

Æsj ja... men tenk så deilig neste søndag, hvis du gjør det i dag...! :)

På ferie neste søndag, men vil ikke egentlig komme hjem til "forvokst isterning" etterpå :fnise:

Skrevet

Drikker pepsi max og knasker potetgull. Forsøker å få kroppen igang igjen etter en litt for fuktig kveld og natt :gjeiper:

Skrevet

Ligger å later meg ute i sola!! Herlig søndag :)

Skrevet

Sitter i godstolen, ser ut på regnværet og lurer på hva jeg skal ta meg til.

Har lyst på litt frisk luft, men dette gråværet innbyr ikke til uteaktiviteter. Spørs om det blir med en tur på butikken for å finne noe godt til middag og så sofakroken resten av kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...