Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

vaske klær, ut og spise med familien og fikse litt i den nye leiligheten min :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vasket klær, og nå tar jeg en 5-minutter i sofaen før jeg rusler ut for litt frisk luft.

Skrevet

Jeg har vasket og ryddet leiligheten!! Nyter en rolig fridag!!

Middag nå - før cafè og kino med venninner. :popcorn:

Skrevet

Skravlet med venninne som har vært på besøk en uke, kjørt hun til flyplassen, så skal jeg sette på noen vaskemaskiner.

Og fortsette å lese i Panserhjerter. Har tenkt å gå en tur i kveld, men det spørs om jeg klarer å rive meg vekk fra boka!

Skrevet

Sitter i pysjamas, gomler sjokoladekjeks og leser om seriemordere.

Blir vel snart å sette på en eller annet form for lett underholdende og bråkete actionfilm :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Snart lage noe mat.

Gjest padawan
Skrevet

Gått tur og badet med de to eldste niesene mine. Nå er en togtur tilbake til Tigerstaden som venter.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Har gått tur, kjøpt meg hamburger (hangovermat) og ryddet/vasket leiligheten. Nå skal jeg vel se noe trash på tv før jeg legger meg.

Skrevet

Levert båt på verksted og ellers gruet meg til den operasjonen ;) . Har ikke helt taket på å være båtfører enda.

Gjest Thefainter
Skrevet

Jeg traff en venninne i dag. Vi gikk til et sted for å spise og så tok vi en drink. Og ALLE trodde vi var på date :klo:

Det er faktisk slitsomt (finne rikke et annet ord akkurat nå) å høre at man har gjort et bra scoop når man faktisk er singel :sjenert:

Gjest padawan
Skrevet

Slappet av på hotellet i Stavanger før jeg turde unn museum og kirke. Besøker et vennepar før jeg drar tilbake til Oslo i kveld.

Skrevet

Vært ute og gått lang tur i regnet. Regntøy funker :ler: .

Skrevet (endret)

Ligger inntulla i dyna mi på sofaen. Har et aldri så lite Gossip girl maraton :hjerte:.

Planen er å gjøre mist mulig, da været er helt elendig.

Forresten, var å trena relativt tidlig idag. Merkelig, med tanke på at jeg var ute igår...

Endret av laperla
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg i sofaen og surfer på iPaden mens jeg lytter til musikk. Det bedrøvelige regnværet innbyr ikke til uteaktiviteter, annet enn kaffekoppen jeg inntok på kaffebaren over gaten tidligere i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting.. men jeg sitter å griner fordi jeg føler meg lite velkommen i visse forum... Vurderer å slutte med KG...

Gjest Thefainter
Skrevet

Kjeder meg egentlig. Er litt forkjøla og jeg blir så trøtt av dette regnværet at jeg ikke orker noen ting. Bra det er søndag :veslejenta:

Skrevet

Har verdens mest ubrukelige søndag. Tre dager med øl har vært festlig, men for en gangs skyld kan jeg skryte av skikkelig dagen-derpå-form. Syklet på butikken og handlet og har siden stappet i meg mat, sovet litt og smådeppet.

Skrevet

Kommet hjem fra en langhelg hos en venninne. Bare hjemom for å pakke ut bagen og bytte ut med en større koffert imorgen. Så skal bare vaske klær og slappe av ikveld.

Skrevet

Urk, bare sittet å sett stygt på været utenfor vinduet, med tven foran meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...