Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Har hørt det fra flere kilder at langvarig bruk av p-piller øker faren for å få brystkreft, men gjelder dette også hvis man bruker p-plaster, p-stav, p-ring eller lignende?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Fordelene oppveier ulempene. Faren for brystkreft øker, men faren for eggstokk/livmorkreft minsker. Pest eller kolera med andre ord. Om du er i risikosone (mange kvinner i slekta som har hatt kreft) så bør du snakke med lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå