Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Har alltid lurt på hvorfor venninner skal hindre andre venninner i å hooke opp med en fyr på byen? Selv om hu jeg er interessert i viser tydelige tegn til å ville være med så klarer ofte venninnen å dra henne med seg bort og lojal som hun er mot sine venninner så blir hun med de (i frykt for å bli fryst ut?) dette er jævlig irriterende og lurer på hvorfor dere gjør sånt, er det fordi dere er sjalu, ikke synes han er bra nok? Mange ganger har jeg kommet overens med hele venninneflokken, og på god fot med særlig ei. Men når de skal dra videre så haler og drar de hu jeg snakker med helt til hu ikke orker mer og blir til slutt med venninnene sine. WHYYYYYYYYYY??!!! Har mistet MANGE ligg på dette, senest i kveld. GRRRR!! Hu ene var råklar for nasch hos meg, åssa haler og drar hu ene venninna med seg hu jeg er interessert i også, bye-bye. Vi utvekslet tlfnr tidligere , men nå var det intet svar gitt. SlUTT MED DET!!! ARRGGHHH!!!!
Gjest Biscuit Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Sikkert fordi man kjenner venninna si såpass godt at man vet hun vil angre dagen etterpå. Er ikke alle jenter som drar ut på byen for å få seg noe. Akkurat som når man ber venninna passe på at man ikke sender fylleSMS. Fort gjort å bli så full at man mister alt gangsyn. Kjempefint at jenter passer på hverandre når de er ute på byen
Ethereal Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Hvem tror du kjenner jenta best a? Venninna, eller du som nettopp har møtt hu? Tenkt litt lenger enn din egen nesetipp, så skjønner du nok at hu egentlig ikke er så keen Hvis ei jente vil bli med en fyr hjem, så driter hu lett i venninnene.
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Nå kan jeg ikke snakke for alle kvinner, mulig noen er så oppsatt på at det skal være jentekveld eller noe at de må dra dem fra alle menn, men jeg tror normalen er at man gjør det for å redde dem. Enten fra seg selv eller mannen. Jeg har gjort det en del med ei venninne jeg har som har en lei tendens til å drikke på seg downs og gjøre ting hun blodangrer på dagen derpå, de finnes faktisk selv i voksen alder. Men det vanligste er venninner som er altfor høflige med menn som sjekker dem opp, når man ser de sitter der med et stivt smil og motvillig utveksler nr så er det på tide å ri inn på en hvit hest og si "koooom vi skal et annet sted!"
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #5 Skrevet 1. februar 2010 Har alltid lurt på hvorfor venninner skal hindre andre venninner i å hooke opp med en fyr på byen? Selv om hu jeg er interessert i viser tydelige tegn til å ville være med så klarer ofte venninnen å dra henne med seg bort og lojal som hun er mot sine venninner så blir hun med de (i frykt for å bli fryst ut?) dette er jævlig irriterende og lurer på hvorfor dere gjør sånt, er det fordi dere er sjalu, ikke synes han er bra nok? Heheheh, er det det dere tror når jentene blir "dratt bort" av vennindene sine?? Jeg må le. Det er det vennindene mine gjør for å redde meg når en klegg av en mann er skråsikker på at han kan få meg med hjem og ikke vil la meg gå!
Gjest Gjest_Barbie_* Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Heheheh, er det det dere tror når jentene blir "dratt bort" av vennindene sine?? Jeg må le. Det er det vennindene mine gjør for å redde meg når en klegg av en mann er skråsikker på at han kan få meg med hjem og ikke vil la meg gå! SIGNERER denne!!Haha dere gutter er så godtroende!! hilsen jente,26 :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Hehe, stakkars ts får den brutale sannheten slengt i trynet. Det kan jo være at de bare ikke er ute på sjekkern, de kan snakke og flørte litt med menn, men ingen har planer om å bli med hjem uansett. Så sikkert ikke noe galt med deg, men du får ta den hyggelige praten som en hyggelig prat og ikke innbille deg noe mer. Man passer jo også litt på hverandre, jeg foretrekker jo egentlig å dele taxi hjem med venninner og se de gå inn døra osv. Møter man en bra fyr så kan man utveksle nr og ta det senere, det er faktisk ikke kjempelurt å rave dritings alene på et eller annet nachspiel som er gudene vet hvor. Men jeg kan uansett garantere at det ikke er snakk om utfrysning eller at andre er sjalu, da skal det være en veldig spesiell og unormal venninnegjeng altså! Og i tillegg så lar man seg ikke dra bort av venninnene om man virkelig har lyst å bli med en fyr hjem.
Gjest farge Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Jeg skjønner når en venninne vil bli reddet. Enten på ansiktsuttrykk, eller at hun mimer/hvisker redd meg/få meg vekk fra han!! Hehe.. Vi jenter passer på hverandre ja:)
Gutt87 Skrevet 1. februar 2010 #10 Skrevet 1. februar 2010 Jeg har blitt cockblocka selv om jenta viste tydelig interesse. Venninnene kom selvfølgelig å "berga hu" som dere kaller det så fint, lykken var det at jeg fikk nummeret hennes og møttes kvelden etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #11 Skrevet 1. februar 2010 Husk at kvinner er FLOKKDYR. Sannsynligvis likte ikke dama deg, men hun er for svak, feig, redd og stakkarslig til å si dette like ut, så i stedet sender hun redd meg blikk til flokken sin.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #12 Skrevet 1. februar 2010 Husk at kvinner er FLOKKDYR. Sannsynligvis likte ikke dama deg, men hun er for svak, feig, redd og stakkarslig til å si dette like ut, så i stedet sender hun redd meg blikk til flokken sin. Ja, heldigvis! Det er jo så mye enklere og så mye mer skånsomt for motparten å gjøre det på den måten! Heller det enn å plumpe ut med at ikke bare vil jeg ikke bli med deg noe sted. Jeg synes også at ditt nærvær er så uinteressant at jeg ikke vil stå vedsiden av deg mer og ikke vil jeg at du skal følge etter meg heller! Det er jo det som blir alternativet når visse ikke evner å ta hint. Godt vi har flokkene våres
Gutt87 Skrevet 1. februar 2010 #13 Skrevet 1. februar 2010 Jeg ville heller ha satt pris på om jenta sa fra tidlig slik at jeg slapp å kaste vekk tiden
Gjest Gjest_Munchkin_* Skrevet 1. februar 2010 #14 Skrevet 1. februar 2010 Husk at kvinner er FLOKKDYR. Tja, jeg er ikke flokkdyr selvom jeg er kvinne/jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå