Linda Hagen Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 hei jeg er en kvinne i 53 åren som lurer på jeg har et hull i tenne oppe og litt stygge tenner om noen syntes det er lurt for meg å bestille meg time for å skaffe meg tannregulering eller er det ikke noe vits i min alder håper på hjelp til denne saken ja. vil gjerne ha kanskje hvis noen ambefaler det i 53 års alderen elelr ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå