bippbipp Skrevet 3. september 2003 Forfatter #21 Skrevet 3. september 2003 bippbipp er snill og grei! bippbipp er pen og deilig! bippbipp er flink og god! bippbipp er faktisk BEST! bippbipp! bippbipp! bippbipp!
Gjest Madam Felle Skrevet 3. september 2003 #22 Skrevet 3. september 2003 bippbipp er snill og grei! bippbipp er pen og deilig! bippbipp er flink og god! bippbipp er faktisk BEST! bippbipp! bippbipp! bippbipp!
bippbipp Skrevet 3. september 2003 Forfatter #23 Skrevet 3. september 2003 bippbipp er snill og grei! bippbipp er pen og deilig! bippbipp er flink og god! bippbipp er faktisk BEST! bippbipp! bippbipp! bippbipp!
Redhead Skrevet 4. september 2003 #24 Skrevet 4. september 2003 Jeg har permisjon derfor er jeg her på dagtid innimellom...
monja Skrevet 4. september 2003 #25 Skrevet 4. september 2003 Jobber fra 05.00 til 10.00 og fra 15.00 til 17.00, så jeg har masse tid til KG Akkurat nå nyter jeg bare ferien min jeg da..... :D
MarianneE Skrevet 4. september 2003 #26 Skrevet 4. september 2003 Arbeidsledig er et så kjipt ord, så jeg anser meg sjøl for hjemmeværende evt. husmor som ser etter jobb......
OppNed Skrevet 4. september 2003 #27 Skrevet 4. september 2003 Er på jobb, med en utsøkt simultankapasitet Velger å se slik på det, at KG inspirerer til fortsatt drift i hjernen! Aaahhhhh....så godt å være litt struts iblant!
Gjest Madam Felle Skrevet 4. september 2003 #28 Skrevet 4. september 2003 Er på jobb, med en utsøkt simultankapasitet Velger å se slik på det, at KG inspirerer til fortsatt drift i hjernen! Aaahhhhh....så godt å være litt struts iblant!
Gjest Virvel Skrevet 4. september 2003 #29 Skrevet 4. september 2003 Jeg er ikke på jobb, av den enkle grunn at jeg ikke har noen jobb... Og jeg er ikke på skolen heller, av den litt mer kompliserte grunn at kullet mitt er så stort at vi må bytte på å ha kveldsundervisning innimellom.
Linemor Skrevet 4. september 2003 #30 Skrevet 4. september 2003 jeg har jobb jeg. jobber skift da, så det er litt forskjell når jeg har tid. jobber 100% nå, men har vært sykemeldt og hatt ferie da, så det har nok stemt at jeg har vært her inne hele døgnet i det siste. men nå blir det litt bedre for på sykehjem er det ikke anledning til å klikke seg inn på kg i løpet av dagen, så da så, men det blir litt tid etter jobb da, heldigvis.
sirka Skrevet 4. september 2003 #31 Skrevet 4. september 2003 Jobber 100 %, men stikker gjerne innom KG på kvelden hvis jeg er hjemme.
*Lavendel* Skrevet 4. september 2003 #32 Skrevet 4. september 2003 Er aldri her inne på KG når jeg er på jobb. Har to jobber, den ene tar jeg hjemmefra, på "hovedjobben" min jobber jeg skift. Begynner avogtil 08, avogtill 11 og noen ganger kl 13 eller 15....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå