Gå til innhold

kankende gode råd??? værsåsnill?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

nå blir jeg gal. nå er sommern over dte merkes på kroppen min. den er slapp og nesa renner og og er tett, kjenner antydning til at halsen skal bli sår også. vondt er det og gud så irriterende! noen som harnoen kankende gode råd til å hindre forkjølelsen tilå sette sine fulle spor? prøver alt jeg orker ikke bli syk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kankende råd ??? eh mener du knakende?? hiv innpå hvitløktabletter og C-vitaminer snarest, det hjelper å gi kroppen sjokk! God bedring :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Trøkk i deg noen brett med "Vekk i Morgen" tabletter, det hjelper :wink:

Skrevet

Smør mentholatum ( skrives det sånn?? iallefall en grønn tube som kjøpes på apotek) under nesen og på halsen. Det kan hjelpe litt.

Jeg fikk også tak i noen aloe vera sugetabletter som hjalp mot min sår hals. Var nesten helt fin dagen etterpå.

God bedring

Skrevet

heisann!!

Gode råd du har fått. Rød solhatt anbefales, det funker faktisk! Ellers så må du ta godt vare på deg selv, (les: sett deg ned og slapp av!!) Hold deg varm, spis sunt og drikk mye, og koose deg :D

For å forebygge forkjølelse kan du prøve å holde helsa i form, hvitløk skal hjelpe, og c-vitamin og drikke mye vann.(egentlig gjelder det å liksom få i seg nok av all slags vitamin og sånt... ha et sunt kosthold)

Skrevet

Å gurgle med Corsodyl (som er bakteriedrepende) kan ta knekken på vondten i halsen hvis du gjør det med en gang du begynner å merke at det skurrer. Ellers hjelper det en del å skylle nesa med saltvann (nesehorn kjøpes på apoteket og er flott å ha også i pollensesongen), ta solhatt, kle deg godt - ikke gå rundt og frys!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...