Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Jeg sliter med nervøs mage til tider og har fått hemorider. Jeg har brukt hemoride krem om og om igjen men de kommer bare tilbake. Det gjør såååå vondt. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt de??? for godt??? jeg er flink til å bruke kremen men det virker som om de aldri forsvinner skikkelig
Gjest Gjest_Rakel_* Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Dette er noe forbanna dritt! Det eneste jeg har funnet ut er at mye stillesitting gjør det verre. Fysisk aktivitet hver dag hjelp meg mye. Og så er det kjempeviktig å unngå treg mage. Noen som har andre råd?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Hva sier legen? Jeg forutsetter at du har vært hos legen...???!!!
Gjest ny gjest Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Ting man bør unngå (i følge en legebok jeg har): - Tunge løft - Mye ståing og/eller sitting - Dårlig kosthold (lite fiber) - Analsex og bruk av sexleketøy i analen. - Unødig mye pressing under toalettbesøk eller fødsel (sistnevnte sikkert lettere sagt enn gjort) - Veldig varme bad og badstu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå