Gjest husky Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Fant en tannklinikk på http://www.tannlegebislett.no/. Noen som har erfaring med dem? Var ett godt tilbud på vanlig tannsjekk for 425 kr der nå, men det hjelper ikke om de er billige hvis de er ubrukelige. Noen erfaringer? Hvilken tannlege klinikk benytter du deg av når du sjekker tennene og pris? Mal ------------------------ Tannlege klinikk: XX Pris: XX Endret 30. januar 2010 av husky
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå