InaMina Skrevet 30. januar 2010 #1 Skrevet 30. januar 2010 Leter og leter, men finner ingen verdens ting. Noen som har tips til marineblå brudesko? Må ikke ha for høy hæl (max 6cm)
leirbål Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har søkt litt på ebay, og fant disse:sko 1 sko 2 sko 3 sko 4 Det er utrolig mange sko der, så jeg anbefaler deg å søke selv. Her er en link med mange marineblå, nye sko. Om du ikke liker noen av dem, så har du ihvertfall et sted å begynne. Jeg ble så nysgjerrig, kan vi få se kjolen? Det er så uvanlig med blå sko til brudekjole.
Mara Jade Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Her kan du bestemme selv både farger, modell og helhøyde. Det er utrolig fine sko!
InaMina Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2010 Takk for svar, skal titte inne på disse sidene! Fant ikke noe bra bilde av kjolen min, utenom den som er i agape-katalogen 2010. Men på denne linken er det den blå kjolen http://www.bryllupsguiden.no/stavanger/inn...esmer&id=40
leirbål Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Den var utrolig stilig. Så morsomt med noe anderledes.
Gjest SmallTalk Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Er det denne du mener? I såfall så tror jeg kanskje at det kan bli litt dystert med mørkeblå sko ved siden av kjolen. Jeg tror faktisk at jeg ville tatt opp en av fargene i rosemønsteret på skoene. Eller tatt hvite eller sølvgrå sko. Uansett, utrolig tøff kjole!
InaMina Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2010 Ja, det er kjolen som henger i skapet mitt og venter på å bli brukt:) Hadde egentlig tenkt å ha en annen farge, men jeg føler heller ikke at jeg finner noen sko som er i den rette fargen fra mønsteret. Men jeg kunne gjerne tenkt meg sko i den limegrønne fargen som er i mønsteret. Har også tenkt på hvite, men tenker at det kanskje blir veldig skarpt mot kjolen? Falt pladask for kjolen, elsker alt som er marineblått. Og den var bare perfekt på!
Gjest SmallTalk Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Kritthvitt kan nok bli litt skrpt. Da måtte det i såfall vært ivory. I mine øyne så ser det ut som om litt av mønsteret går i grått, kanskje sølvfargede eller lysegrå sko kunne vært en ide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå