mia83 Skrevet 24. august 2010 #481 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg synes det høres skikkelig vondt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. august 2010 #482 Del Skrevet 28. august 2010 Hvor i all verden er du faithy??? :rope: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 29. august 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 29. august 2010 Så snille dere er Vært en tøff uke. Mistet en person som har stått meg veldig nær i mange år. Men tiden var vel kommet og det var ikke overraskende. Men vondt er det likevel. Og noen ganger er det best at det tar en slutt. Men men, livet går videre. Hvilken konkurranse er det egentlig dere prater om? Har ikke fått orientere meg enda. Må sove nå, men skal se nærmere på det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. august 2010 #484 Del Skrevet 29. august 2010 Først og fremst: Håper du har det bra Konkurransen i hog sin tråd er visst en rumpekonkurranse (og Al er påmeldt gitt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2010 #485 Del Skrevet 29. august 2010 Det er alltid vondt å miste noen uansett! Håper det går greit med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 29. august 2010 Forfatter #486 Del Skrevet 29. august 2010 Takk til dere begge Håper det går bra hos deg Mia :trøst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2010 #487 Del Skrevet 29. august 2010 Det går bra foreløpig! Håper du får sove godt i natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 29. august 2010 Forfatter #488 Del Skrevet 29. august 2010 Det går bra foreløpig! Håper du får sove godt i natt!! Takk. Skulle vel egentlig ha lagt meg for lenge siden, men det er så utrolig godt å sitte her i stillhet og gjøre AKKURAT hva jeg vil,etter å ha hatt masse folk og styr rundt seg den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2010 #489 Del Skrevet 29. august 2010 Enig.. det er derfor jeg også sitter her fortsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. august 2010 #490 Del Skrevet 29. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2010 #491 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg stikker og legger meg nå. alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. august 2010 #492 Del Skrevet 29. august 2010 Så snille dere er Vært en tøff uke. Mistet en person som har stått meg veldig nær i mange år. Men tiden var vel kommet og det var ikke overraskende. Men vondt er det likevel. Og noen ganger er det best at det tar en slutt. Men men, livet går videre. Hvilken konkurranse er det egentlig dere prater om? Har ikke fått orientere meg enda. Må sove nå, men skal se nærmere på det i morgen. Oi, så trist :troest: Det er en rompekonkurranse i hog sin tråd. Du må gjerne også delta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 29. august 2010 Forfatter #493 Del Skrevet 29. august 2010 Oi, så trist :troest: Det er en rompekonkurranse i hog sin tråd. Du må gjerne også delta Verten er ikke tilstede. Får vente på invitasjon, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. august 2010 #494 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg syns å huske at alle som skriver i boken til hog er påmeldt (bindende sådan!) Så du trenger ikke invitasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. august 2010 #495 Del Skrevet 29. august 2010 Verten er ikke tilstede. Får vente på invitasjon, vet du Du må bringe med deg din A-game, konkurransen er hard faithy Og må igjennom mange tester før en verdig vinner kåres Jeg syns å huske at alle som skriver i boken til hog er påmeldt (bindende sådan!) Så du trenger ikke invitasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 29. august 2010 Forfatter #496 Del Skrevet 29. august 2010 Okei da. Men blir litt urettferdig når jeg ennå mangler ikoner. Går det bra at jeg sender inn bilde? Eller??? Vil jo ikke overgå de andre helt da, hihihi Mennnn,,, advarer de andre jentene :rompe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. august 2010 #497 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg syns denne rumpekonkurransen virkelig får konkurranseinstinktet til KG-jentene til å våkne noe så inni granskauvven (sic) Endret 29. august 2010 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 29. august 2010 Forfatter #498 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg syns denne rumpekonkurransen virkelig får konkurranseinstinktet til KG-jentene til å våkne noe så inni granskauvven (sic) Skal bli morsomt i etterkant å sette gutta på prøve!! Hva skal vi få dem til å konkurere med,, mon tro,, Vi får tenke godt etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. august 2010 #499 Del Skrevet 30. august 2010 Vi får pønske ut noe lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. august 2010 #500 Del Skrevet 30. august 2010 Okei da. Men blir litt urettferdig når jeg ennå mangler ikoner. Går det bra at jeg sender inn bilde? Eller??? Vil jo ikke overgå de andre helt da, hihihi Mennnn,,, advarer de andre jentene :rompe: Det er tillatt ja Det er også personlig oppmøte plikt til de delene av konkuransen som går mer i dybden på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå