Faithy Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #261 Del Skrevet 15. juni 2010 Heldigvis er det forskjellig smak på alt av kultur. Ellers ville det vært kjedelig. Rart med en bok. Koser man seg med den er den omtrent den beste - akkurat i øyeblikket. Ellers kan stemning og humørmodus være avgjørende. I allefall deilig at noen skriver bøker som vi kan kose oss med. Skjer også i perioder at man ikke liker å lese, klarer ikke konsentrere seg,liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 17. juni 2010 Vært travle dager. Lange arbeidsdager. Heldigvis bare en dag igjen før helg. I morgen blir det å pakke ned og rydde kontoret. flyttebilen kommer mandags morgen. da blir det bye bye til et kontor jeg har hatt noen år. Litt trist og litt spennende. Har for n'te gang meldt fra til admn. ang ikonene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #263 Del Skrevet 19. juni 2010 Tralla la.... Så får man ikke sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #264 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei det virka med kolon. Må prøve igjen :glad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #265 Del Skrevet 19. juni 2010 :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #266 Del Skrevet 19. juni 2010 :smile: Godd natt:sint: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. juni 2010 #267 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Godd natt:sint: : f l e k k e : (Får du ikke smily om du skriver sånn? Med bokstavene inntil hverandre? ) Endret 19. juni 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 19. juni 2010 : f l e k k e : (Får du ikke smily om du skriver sånn? Med bokstavene inntil hverandre? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #269 Del Skrevet 19. juni 2010 Jippi. Ikke personlig ment Kristian. Det var du som ledet meg inn på den smale sti. For smal blir den når dette er eneste ikonet jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. juni 2010 #270 Del Skrevet 20. juni 2010 Jippi. Ikke personlig ment Kristian. Det var du som ledet meg inn på den smale sti. For smal blir den når dette er eneste ikonet jeg kan. da funker i alle fall en. Å rompa er jo den viktigste. Går det bra om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juni 2010 #271 Del Skrevet 23. juni 2010 Så fint at du har fått det til Faithy! Iallefall EN! står det bra til ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 23. juni 2010 Så fint at du har fått det til Faithy! Iallefall EN! står det bra til ellers? Hei Mia. Nei ikonene er ikke kommet tilbake. Men skal jammen ikke stoppe meg.:tøff: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 23. juni 2010 #273 Del Skrevet 23. juni 2010 Det er bra! Fortsett å mas på mods Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #274 Del Skrevet 26. juni 2010 Mods'en er ennå ikke tilstede. Orker ikke stresse lenger med dem. Håper noen en eller annen gang kan hjelpe meg. Skitt og, som vi sier her jeg kommer fra!!! Nå skal jeg ha kaffe og en god is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 27. juni 2010 #275 Del Skrevet 27. juni 2010 Mods'en er ennå ikke tilstede. Orker ikke stresse lenger med dem. Håper noen en eller annen gang kan hjelpe meg. Skitt og, som vi sier her jeg kommer fra!!! Nå skal jeg ha kaffe og en god is... Huff At det skal være så vanskelig å hjelpe deg med det da :dåne: Syns du skal skrive på ris og ros eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. juni 2010 #276 Del Skrevet 28. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. juni 2010 #277 Del Skrevet 28. juni 2010 Fått rotet litt i hagen i dag da? Ble fint mot kvelden her ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faithy Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 28. juni 2010 Fått rotet litt i hagen i dag da? Ble fint mot kvelden her ihvertfall Jada. Plantet i masse krukker og brukt kantklipper rundt omkring. Kjempefint her også fra ettermiddag. Håper godværet varer en stund. Drar på ferie på lørdag. Men du får ha god natt. Opptidlig i morgen. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. juni 2010 #279 Del Skrevet 28. juni 2010 Lørdag skal jeg sannsynligvis grille med nevø/niese! Sov godt da Faithy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juni 2010 #280 Del Skrevet 29. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå