Gå til innhold

Faithys dagbok


Faithy

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor de tar fra meg uttrykksikonene. Er ikke slem, selv om Kristian snakker frempå (he he).

Heldigvis stoppet disse ekle spam-meldingene (7 stk, med forskjellige nick).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor de tar fra meg uttrykksikonene. Er ikke slem, selv om Kristian snakker frempå (he he).

Heldigvis stoppet disse ekle spam-meldingene (7 stk, med forskjellige nick).

Josh :ler:

Fint admin fikk stoppet det da :troest: Om du lover å være snill så skal du få tilbake smilyene. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei Mia.

Vært litt opptatt. Håpet ikonene mine var kommet tilbake, men neida. Ikke like morro å være her inne uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo stikke innom og holde oss med selskap fordi :opplyser:

Benytt anledningen til å bli skikkelig flink med ascii?

http://en.wikipedia.org/wiki/ASCII_art

Har sett noe av det. Utrolig imponerende. Men tror ikke jeg vil tilegne meg den lærdommen. Kan du mye av det? Sett noen eksempler på Hegnar.no. Kanskje det er deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok ikke tålmodighet til det.. :sjenert:

Nei, nå må jeg ha meg en :kaffekopp:

Ha en fin natt videre Faithy!

[/quot+

På jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så "dum" å begynne lese en bok i ettermiddag. "Øya" av Victoria Hislop. Har ikke klart å legge den fra meg. Og jeg som skulle gjøre så mye i hus og hage i dag.

Fasinerende bok. Handlingen forgår stort sett på Kreta. mennesker med Lepra. Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Den står i min mors bokhylle. Begynte så smått på den når jeg var 11(?), men jeg burde vel gi den en sjanse til.. Tror faktisk den boken, Kristin Lavransdatter og bøkene til Karin Fossum var de eneste jeg ikke kom meg igjennom.

Neste på min leseliste for øyeblikket er Coelho - Brida. Ganske spent siden jeg har et ambivalent forhold til det meste Coelho har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den står i min mors bokhylle. Begynte så smått på den når jeg var 11(?), men jeg burde vel gi den en sjanse til.. Tror faktisk den boken, Kristin Lavransdatter og bøkene til Karin Fossum var de eneste jeg ikke kom meg igjennom.

Neste på min leseliste for øyeblikket er Coelho - Brida. Ganske spent siden jeg har et ambivalent forhold til det meste Coelho har skrevet.

Da er du bra ung min venn. Nei du tenker nok på en annen bok. Denne ble skrevet i 2005 (dansk) og oversatt til norsk i 2007.

Vet ikke hvilken bok du tenker på? Men den anbefales sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Da er du bra ung min venn. Nei du tenker nok på en annen bok. Denne ble skrevet i 2005 (dansk) og oversatt til norsk i 2007.

Vet ikke hvilken bok du tenker på? Men den anbefales sterkt.

Jeg gjør visst det...

Var faktisk så sikker på at det var den at jeg måtte inn på wikipedia og sjekke.

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av Paulo Coelho har jeg kun lest Alkymisten. Den har jo vært filmet også. Hvorfor har du et bobb bobb forhold til hans skriverier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke ut av hodet det du sa om boka du leste som handlet om det temaet. Begynte å spire i mitt hodet også. Husker jeg leste noe i mine unge år om dette. Men var ikke det i Afrika eller? Må prøve å finne ut av det. Kan ikke du prøve hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Vel, Veronica decides to die, og 11 minutes er begge noen av mine desiderte favorittbøker. Pilegrimsreisen og håndbok for lysets krigere synes jeg ikke var på samme nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, Veronica decides to die, og 11 minutes er begge noen av mine desiderte favorittbøker. Pilegrimsreisen og håndbok for lysets krigere synes jeg ikke var på samme nivå.

takk for gode tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Notert Kristian, håper jeg får tid til å lese litt mer i sommer. Har ca 2 hyllemeter med bøker jeg ikke har lest enda... :dåne:

Fin søndagskveld Faithy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også å lese! Leste Øya av Victoria Hislop da vi var i Hellas i fjor høst. Det var en fin Hellas-lektyre syntes jeg :jepp: Men likevel så var den ikke SÅ fantastisk som alle skal ha det til synes jeg, selv om den var godt skrevet og en rørende bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...