Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Dette er et spørsmål til dere kvinner, og jeg håper dere er ærlige hvis dere svarer Er det slik at dere liker ( eller ønsker ) stor variasjon i deres sexliv med partneren, eller liker dere det trygge der dere vet hva som kommer?
Gjest Gjest_bergensjenta_* Skrevet 30. januar 2010 #2 Skrevet 30. januar 2010 Dette er et spørsmål til dere kvinner, og jeg håper dere er ærlige hvis dere svarer Er det slik at dere liker ( eller ønsker ) stor variasjon i deres sexliv med partneren, eller liker dere det trygge der dere vet hva som kommer? Jeg er nok det gutter synes er kjedelig i sengen men jeg liker det trygge der jeg vet hva som kommer som du sier..
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #3 Skrevet 30. januar 2010 Liker det trygge. Folk som må finne på noe nytt hele tiden vil til slutt gå tom for ideer, foruten å bytte ut partneren. Foretrekker følelser fremfor akrobatikk.
MakeItHappen Skrevet 30. januar 2010 #4 Skrevet 30. januar 2010 Liker begge deler, vil ha det trygt og godt, men piffe det opp litt med litt fantasier og slikt. Ikke redd for å prøve noe nytt
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #5 Skrevet 30. januar 2010 Jeg er nok det gutter synes er kjedelig i sengen men jeg liker det trygge der jeg vet hva som kommer som du sier.. Liker det trygge. Folk som må finne på noe nytt hele tiden vil til slutt gå tom for ideer, foruten å bytte ut partneren. Foretrekker følelser fremfor akrobatikk. Samme her, liker det kjente og kjære, og best av alt er misjonæren.
Ethereal Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Jeg vil gjerne ha sex forsjellige steder, men ikke nødvendigvis mange forskjellige stillinger. Hvis vi ender opp med å ha sex på sofaen en dag, eller en kjepp en på skolen/jobben, så funker det bedre for meg enn at vi skal gjennomføre hver stilling i Kama Sutra og holdt oss til soverommet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå