Gjest Milla_ Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 var det bra oppfølging der? ble du fornøyd?
Gjest Gjest_Fleur_* Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hei! Kjekt å høre om andre som også går til Nobel clinic! Jeg var der igår hos dr. lykke og er veldig fornøyd med råd. de virker veldig professjonelle. Jeg er 175/60kg, str.A. Fikk anbefalt 300gr i hver, under muskel, anatomiske. SkAL Du opereres der snart? og kan jeg spørre hva du ble anbefalt? Er så usikker på hvorvidt jeg skal velge anatomiske eller runde. Anatomisk virker jo bra og naturlig, men er redd for at det blir for lite volum øverst, vil jo at de skal strutte og ha volum. Redd for de lett ser ut som hengepupper aka bananpupper!! Hva tror du/dere? fleur
Gjest Milla_ Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Hei! Kjekt å høre om andre som også går til Nobel clinic! Jeg var der igår hos dr. lykke og er veldig fornøyd med råd. de virker veldig professjonelle. Jeg er 175/60kg, str.A. Fikk anbefalt 300gr i hver, under muskel, anatomiske. SkAL Du opereres der snart? og kan jeg spørre hva du ble anbefalt? Er så usikker på hvorvidt jeg skal velge anatomiske eller runde. Anatomisk virker jo bra og naturlig, men er redd for at det blir for lite volum øverst, vil jo at de skal strutte og ha volum. Redd for de lett ser ut som hengepupper aka bananpupper!! Hva tror du/dere? fleur Hei.. Jeg var hos dr.haga hun kvinnelige overlegen:) jeg er 169/68 og er også A cup hun anbefalte meg 270/300 over muskel runde proteser.. dette fordi hun ville fylle ut mest mulig siden jeg har fått to barn og ammet.. hadde c når jeg ammet så er ikke helt fornøyd nå kan man si jeg har ikke bestilt time for op enda da jeg er litt usikker enda på om jeg tørr:/ men, har kjempe lyst da det ikke er noe topper jeg fyller ut å føler meg lite vel nå.. har du bestilt op? Mvh Milla_
Gjest Milla_ Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Hei.. Jeg var hos dr.haga hun kvinnelige overlegen:) jeg er 169/68 og er også A cup hun anbefalte meg 270/300 over muskel runde proteser.. dette fordi hun ville fylle ut mest mulig siden jeg har fått to barn og ammet.. hadde c når jeg ammet så er ikke helt fornøyd nå kan man si jeg har ikke bestilt time for op enda da jeg er litt usikker enda på om jeg tørr:/ men, har kjempe lyst da det ikke er noe topper jeg fyller ut å føler meg lite vel nå.. har du bestilt op? Mvh Milla_ BUMP
Gjest sve_oslo Skrevet 13. februar 2010 #5 Skrevet 13. februar 2010 Hej! Jag var på konsulation där i slutet av Januari hos Lykke och bokade operation den 1 Mars, nån mer som har då?? Vi bestämde 325, runda, under muskel. Men ska dit nu på Tisdag igen för tror jag vill ha 375-400 istället, men han var ganska negativ till så mycket men jag är rädd att jag ska bli missnöjd om jag tar för lite. Är 173, 56kg, 75b nu. Mvh F
christelle Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 Hei.. Jeg var hos dr.haga hun kvinnelige overlegen:) jeg er 169/68 og er også A cup hun anbefalte meg 270/300 over muskel runde proteser.. dette fordi hun ville fylle ut mest mulig siden jeg har fått to barn og ammet.. hadde c når jeg ammet så er ikke helt fornøyd nå kan man si jeg har ikke bestilt time for op enda da jeg er litt usikker enda på om jeg tørr:/ men, har kjempe lyst da det ikke er noe topper jeg fyller ut å føler meg lite vel nå.. har du bestilt op? Mvh Milla_ Hei milla! Glemte helt ut denne siden da jeg har vært å lest mye inn på ceecees hemmelige verden, der står det mye bra info om silikon:) Jeg har vært flat i 23 år og har tenkt og tenkt på dette i så mange år og først nå gjør jeg det:) har kommet til det stadiet at jeg tenker at av og til må en bare gjøre noe for seg selv de er supre på nobelcxlinic , vet hva de holder på med, så tenker du mye på det så go for it:) Jeg skal ta operasjonen 9 april! OG gleder meg!! Var hos legen for 2 og siste konsult i dag. Er så usikker på hvilken form. for har lyst på naturlige.og rundt er jo ikke så naturlig..er redd for det blir for rundt, og falskt.. kan jeg spørre hva som får deg til å velge runde proteser?? kanskje du har fått vite noe info som jeg ikke har Har tenkt på anatomiske lenge for å få det så naturlig som mulig, men likevel fra å være så flat som jeg er er det jo kjekt å fått volum overalt liksom, for anatomiske gir vel ikke så mye volum øverst..sukk.ikke lett dette her. Håper du har noen tanker å dele om dette styret:) hilsen christelle:)
Gjest Milla_ Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 hei Det var dr. haga som anbefalte meg runde siden jeg ikke har no volum oppe å har litt høybryskasse ell hva jeg skal si.. etter å ha fått to barn så har mine nå null volum så var derfor hun anbefalte det bestemte du selv når du ville ha time eller bare fikk du en? Godt at det er flere som har valgt den klinikken.. ser det er veldig mange som går for fornebu.. er forsatt ikke helt sikker på om jeg tørr selv om jeg er sikker på at om jeg går for det kommer jeg til å bli stålende fornøyd.. siden jeg nå ikke har noe så føler meg lite kvinnelig der oppe om du skjønner:P er ikke for a jeg skal ha pamela pupper liksom.. vil ha det så naturlig som mulig:) men, jeg er så utrolig redd for kanyle å alt som stikker :/ Milla_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå