Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Farene ved å bli for vennskapelig med sine plageånder - man mister motstandskraften :ler:

Jeg ser andre slite - og får melkesyre i ren sympati bare av å se de stigningene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treningstøy ligger pakket og klart i bilen (motivasjonen gikk på ferie forrige uke, så skal ikke tenke stort, bare gjøre...), og man er godt i gang med arbeidsdagen. Ingen niste i dag siden vi skulle få levert mat i juli. Helt til kontrabeskjed i helgen om at leverandøren ikke kan levere i juli allikevel. Noen har ikke sjekket epost i helgen, så må ut og kjøpe litt nistemat :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Det ble faktisk en ganske bra løpeøkt i går, tross manglende motivasjon og kranglete luftveier (de har kranglet litt av og på siden forrige covid-runde, mulig litt rester henger igjen? Bare litt rart det ikke er mer konstant i så fall, men men). Tok det helt rolig fra starten, ned med tempo og skikkelig luntejogg. Først 10 x 45 sek intervall med 15 sek pause mellom, så litt lengre pause. Ny runde med 10 x 45/15, så litt lengre pause. Planen til venninne var å avslutte med 10 x 30/15 for å få litt økt tempo i beina. Så snakker fuggel'n før hjernen har tenkt ferdig og foreslår at vi etterpå kan kjøre 10 x 20/10 bare for "gøy". Joda, slik ble det, og meget sliten fuggel etterpå! :kaklehone: Fikk heldigvis presset litt mer på fart på de kortere intervallene, for de luftveiene som herjet i starten var ikke mye å skryte av. 

I dag har jeg en plan om å få ordnet et par ærend etter jobb, og kanskje traske en liten tur. Og så burde man alltids gjøre litt i heimen (mine tanker går til den alltid ignorerte støvsugeren...). :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (59 minutter siden):

Så snakker fuggel'n før hjernen har tenkt ferdig og foreslår at vi etterpå kan kjøre 10 x 20/10 bare for "gøy".

Jeg tror du og fysio har samme alternative ordforståelse :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: :kaffekopp: :natti:

Det gjespes og gjespes og gjespes og gjespes.... Jeg lovte egentlig meg selv at jeg skulle slutte og klage på at jeg var trøtt, men i dag... I dag er et unntak. Våknet 03:40, og fikk for fakerten ikke sove igjen. Så utrolig unødvendig! Så da klokka nærmet seg 05 fant jeg ut at jeg like gjerne kunne stå opp, ta på treningstøy og pakke bag-en. Så stod man utenfor treningssenteret og blomstret da de åpnet kl 06 :kaklehone:

Ikke den hardeste eller mest effektive økta, men det ble nå en økt. Litt ellipse, litt romaskin og litt styrke. Og veldig deilig at det er gjort, så kan man ha litt god samvittighet resten av dagen. Men trenger seriøst en siesta... :sover:

Ellers, halvveis i uka, to uker igjen til ferie. Nedtelling for fullt! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...