Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Roadrunner skrev (1 time siden):

Kan vi bare avskaffe denne arbeisdagen? :murvegg: :kjefte: :trist:

Blir bare mer og mer oppgitt over ting jeg ikke forstår, ting jeg tror jeg forstår men som jeg ikke klarer å få andre til å forstå, ting som ingen tilsynelatende forstår og alt som bare går i ball. Gidder ikke mer! Orker ikke mer! Vil ikke mer! 

:balltre: (egentlig fuggel'n som slår seg selv (og kanskje noen andre...) i hodet, ingen andre ble skadet (tror jeg)). 

:trøst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (19 timer siden):

:balltre: (egentlig fuggel'n som slår seg selv (og kanskje noen andre...) i hodet, ingen andre ble skadet (tror jeg)). 

Skikkelig disclaimer: "Ingen fugler eller andre dyr ble skadet under innspillingen av dette innlegget....." :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mandag... 

Etter en litt slækk og innovervendt søndag fulgte en smått strevsom natt og dermed starter uken og mandagen ganske brutalt. Treningstøy står i bilen og time er booket, men får se utover dagen hvordan formen er. Akkurat nå er den ikke allverdens. :sukk:Men helgen har vært fin. Var godt å lande hos mine foreldre etter en frustrerende arbeidsdag på fredag, og det ble sofa, skravlings og god mat. En stund siden sist, så var veldig hyggelig. Lørdag ble det en liten labbetur på formiddagen med venninne, og så besøkte jeg bestis på ettermiddagen og ble der til sene kvelden. Hjemme rundt midnatt, kantet i seng sliten men fornøyd. I går ble det som nevnt en småslækk dag. Ikke sosialt behov, men fikk gjort litt i heimen etter at håndverkerne har herjet. Mye pauser og avslapning underveis, men kom i mål med sengeøtyvask (soltørk funker fremdeles!), klesvask, støvsuging, fikse loftsluke, rydde, ut med illeluktende søppel (resulterte også i vaska av søppelskap og søppelbøtte... ) og ellers litt smått forefallende. Så ble det film i sofakroken i kveldinga og relativt tidlig kveld. Godt det når natta ble som den ble... 

Men satser på at det går seg til og at det bare går oppover herfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysio hevder at treninga alltid hjelper (jeg er litt mer skeptisk, men det påstås jo at hun er eksperten her...) - men hun er også opptatt av å ta hensyn til kropp og dagsform. Det kan jo være at noe litt snillere og mer egenkontrollert enn en hard fellestime er tingen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (4 timer siden):

Etter den dårlige natta du har hatt, bør du ikke dra på trening i dag. :trøst:

Jeg er ikke uenig, men... 

Daria skrev (3 timer siden):

Fysio hevder at treninga alltid hjelper (jeg er litt mer skeptisk, men det påstås jo at hun er eksperten her...) - men hun er også opptatt av å ta hensyn til kropp og dagsform. Det kan jo være at noe litt snillere og mer egenkontrollert enn en hard fellestime er tingen i dag.

Er noe med at det faktisk er hard fellestime på planen i dag, som "skremmer" meg litt med tanke på formen (som for øvrig er noe stigende). Men om jeg ikke går på den timen, så vet jeg at det er veldig sannsynlig at jeg i stedet drar rett hjem, og da blir det sofa... :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Snart lunsj, tirsdagen er vesentlig bedre enn mandagen. Hva mer kan man ønske seg? 

Planen er labbetur i ettermiddag med venninne (hvis værgudene vil), spinning er booket i morgen, og formen er stigende etter et par traurige dager. Sjefen spurte pent om det var en bedre dag i dag enn de foregående (jeg har vel ikke lagt så veldig skjul på at jeg har vært frustrert...), og jeg kunne smilende bekrefte at, joda, det er absolutt en bedre dag i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værgudene spilte på lag og det ble en veldig koselig labbetur med venninne. Ren hjertemedisin! 

Nå jobber vaskemaskinen litt, jeg har landet på sofaen og gleder meg til å finne senga etterhvert. 

Lillelørdag i morgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy hump-day! :kaffekopp:

Litt trøttesen i dag, men ellers lite å klage på. Sovnet litt sent i går, så har vel bare meg selv å takke. 

Trening er booket og treningstøy står klart i bilen :jepp: Og styrketimen i morgen er booket. Så da er det vel bare å sparke skrotten i gang igjen, og lade opp til hyttetur i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: :kaffekopp: :natti: :kaffekopp: :natti: :kaffekopp: :natti:

Max 8 timer søvn totalt på to døgn merkes... #vrakfuggel

Men en meget vellykket og hyggelig helg har det vært - så absolutt. Altfor sene kvelder (netter) og altfor tidlige morgener (med tanke på leggetid og søvntid). Snart hjemover! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 timer siden):

:natti: :kaffekopp: :natti: :kaffekopp: :natti: :kaffekopp: :natti:

Max 8 timer søvn totalt på to døgn merkes... #vrakfuggel

Men en meget vellykket og hyggelig helg har det vært - så absolutt. Altfor sene kvelder (netter) og altfor tidlige morgener (med tanke på leggetid og søvntid). Snart hjemover! :strix:

Litt må man ofre... :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffeprat:

Mandagen kom brått, men man er i gang med dagen og gråter ikke. Ble en liten ettermiddagsslumring på sofaen i går da jeg kom hjem, våknet av at vaskemaskinen pep etter ca 30-45 min slumring. Greit å ikke sove for lenge, men var godt med en liten powernap. Og så ble det relativt tidlig i seng i går kveld, og ei ganske god natts søvn. Så foreløpig relativt våken og fungerende! :opplyser:

Treningstøy står klart i bilen, planen er å teste beina på løpetime igjen. Forrige uke utgikk løpetimen grunnet slækk form, så det er vel på tide å komme i gang igjen. Regner med at beina kanskje er litt møre etter lørdagens kraftanstrengelse (selv om de føles overraskende bra). 

Ellers må jeg på jakt etter strikketøy... Bomullsgarnet er brukt opp, og det frister ikke så veldig med sokkestrikk for øyeblikket. Litt gira på en genser til, men hvilken? Skal jeg driste meg til mønster for første gang? Farge? Garn? Modell? Så mange valg! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får trene for to i kveld da, så kan jeg ligge på sofaen med god samvittighet :fnise:  

Genser ja… Venter spent på å se hva du lander på. Kanskje man blir litt inspirert :strikker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (17 minutter siden):

Du får trene for to i kveld da, så kan jeg ligge på sofaen med god samvittighet :fnise:  

Genser ja… Venter spent på å se hva du lander på. Kanskje man blir litt inspirert :strikker:

Kanskje jeg må innom garnbutikken i morgen og snoke på garn til denne? I natur og marine? Synes den er fin... 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Roadrunner skrev (1 time siden):

Kanskje jeg må innom garnbutikken i morgen og snoke på garn til denne? I natur og marine? Synes den er fin... 

veldig fin :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garn kjøpt! :opplyser:

Og halve vrangborden strikket... :sjenert:

Tynnere garn enn mine to forrige gensere, men heldigvis godt å strikke med. Kjenner jeg har blitt litt bortskjemt med mykt og behagelig garn, vanskelig å gå over til noe annet da. I dag er treningstøy klart i bilen igjen, og så bør jeg kanskje få gjort litt i heimen? I morgen blir det trolig trening (heldagsseminar, så litt usikker på når vi er ferdige), handling og diverse, og vips er det fredag og helg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...