Roadrunner Skrevet 26. april 2010 Forfatter #581 Del Skrevet 26. april 2010 Uansett er jo sykkel bedre enn bil, selv om jeg ikke føler det blir den helt store treningsøkta. Kan liksom ikke erstatte en tur på treningssenteret! Men det er jo forsåvidt heller ikke målet. Frisk luft, litt bevegelse og litt god samvittighet er målet! (og i dag ser det ut til at det er store muligheter for å bli søkkanes våt også ). Håper det gir seg til i ettermiddag! Foreløpig hodet over vannet her i dag, ikke helt kaos på jobb. Godt! Håper dagen fortsetter slik altså... Ellers har jeg lyst til å få gjort masse i heimen om dagen, men mangler den lille ekstra energien til å få gjort det tror jeg. Håper jeg skal få unnagjort malingen etterhvert, og så har jeg skrekkelig lyst til å pusse opp gangen også... Den er litt mørk. Ikke mye jobb, bare litt som må skrus ned, og noen vegger som må males. Får ta det om gråværsperioden fortsetter tror jeg, evt til høsten. Mange lyster og planer... Ikke like mye penger og energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. april 2010 #582 Del Skrevet 26. april 2010 God m.. æh.. lunsj i boken Send over litt av den energien om du finner den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Vidvandre! Long time no see! Hyggelig å ha deg innom igjen. Håper det dukker opp litt energi, og kommer det masse så skal jeg dele villig vekk. Men i små porsjoner tror jeg at jeg beholder den selv altså... Lunsjen var god og er unnagjort. Nå skal det bare kjøres hardt snaut 3 timer til, så er det tid for retur-sykkelturen. Pleier å ta en bittelitt lengre tur hjem, sånn at det blir ca 5 km totalt. Rart hvor lite som skal til før man føler seg sprek Endret 26. april 2010 av Roadrunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. april 2010 #584 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg tror energien er her akkurat nå. Er så våken og opplagt og tiltaksvillig i dag at det er direkte skremmende. Vet ikke helt åssen jeg skal dele heller, men skal forsøke via tankeoverføring *oooooommmmmmm mediterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april 2010 Forfatter #585 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg tror energien er her akkurat nå. Er så våken og opplagt og tiltaksvillig i dag at det er direkte skremmende. Vet ikke helt åssen jeg skal dele heller, men skal forsøke via tankeoverføring *oooooommmmmmm mediterer* *Ooooooommmmmmmm -mottar- * Da satser jeg på at det kommer et lass energi nedover! Fra og med imorra hadde vært superdupert egentlig, men tar imot alt jeg kan få når som helst. 40 min igjen, så er det tid for sykkeltur hjem. Og været er ikke helgalt heller ser det ut til, ikke øspøs i alle fall! Trening i dag? Tja, må vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. april 2010 #586 Del Skrevet 26. april 2010 *sender av alle krefter* Oooommmmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 26. april 2010 #587 Del Skrevet 26. april 2010 ENERGI Ønsker deg en energirik og fabelaktig dag videre, RR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april 2010 Forfatter #588 Del Skrevet 26. april 2010 Aaaaoooooommmmmmm *intensiverer mottaket* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. april 2010 #589 Del Skrevet 26. april 2010 Vi er vel noen skruer her vi sitter i hver vår ende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. april 2010 Forfatter #590 Del Skrevet 26. april 2010 Vi er vel noen skruer her vi sitter i hver vår ende!!! Men man får det ikke mer moro enn man lager selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 26. april 2010 #591 Del Skrevet 26. april 2010 Innom med Energi vil jeg også ha! Men som du sier, trening hjelper veldig på, så jeg er i gang. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 27. april 2010 God morgen! Litt mer vrak denne uka enn forrige kjenner jeg, og sliter med å få sove om kveldene. Er trøtt og superklar for senga, men blir liggende og snu meg. Litt slitsomt i lengden! Men heldigvis våkner jeg ganske greit av sykkelturen til jobb, så klarer gjerne å holde det gående litt utover dagen. Må innrømme at det ikke akkurat var overskudd av energi i går. Men syklet hjem, spiste litt, dro en tur på trening (ble bare ca 40 minutter, var supertung i beina), fikk vasket to maskiner klær, bakt solsikkeruter og laget eggsalat. Så fikk da gjort LITT! Men skulle gjerne hatt litt mer treningsoverskudd og litt mer energi. Satser på at overføringen fra Suzy bare har brukt litt tid nedover, og at det kommer med et brak i dag! Hadde egentlig bestemt meg for en times spinning i dag, men nå er jeg litt usikker. Har fått spørsmål fra ei venninne om jeg vil være med på en liten sykkeltur i stedet. Med det finværet som er meldt så må jeg jo innrømme at det frister noe mer! Kan se ut til at det blir mer regn utover i uka, så da blir det nok ikke så mye uteaktivitet. Tror nok det blir sykling i dag i stedet gitt Håper det blir en fin tirsdag rundtomkring! Her er det tydeligvis "vrakdag"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2010 #593 Del Skrevet 27. april 2010 Er ikke alltid tirsdag en vrakdag? Jeg tror jeg har sendt fra meg massevis av energi, for det er ikke noe voldsomt overskudd her akkurat nå i allefall - men kanskje det blir bedre når jeg kommer meg ut i sola. Holder med deg i å sykle ute fremfor inne når du kan. Verdt å ta med all sol man kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #594 Del Skrevet 27. april 2010 Tirsdag er vel gjerne litt vrakdag ja... Stemmer det! Får håpe du får energien tilbake, var jo ikke meningen at du skulle sende avsted alt sammen... Henger foreløpig sammen her jeg også! Finvær ute, men masse motvind man kan glede seg til Har Suzy en bra dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 27. april 2010 Da var det tid for å komme seg hjemover om få minutter! Har avlyst spinninga (de hadde byttet vikar, og da var ikke valget vanskelig lengre, liker ikke denne vikaren så godt), og er klar for utesykling i stedet. Litt redusert idag, men satser på at det blir en fin tur! Litt mat og sløvings før sykkelturen, og mer sløvings etterpå. Høres ut som en plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #596 Del Skrevet 27. april 2010 God samvittighet! 75 minutters sykkeltur, masse frisk luft, ca 1100 kcal og en sliten skrott. En bra treningsøkt synes jeg! Nå må jeg bare skrape meg sammen så jeg kommer i dusjen, og kanskje få i meg litt kveldsmat til slutt. Krysser fingrene for at jeg får sove godt til natta, må jo det etter store mengder frisk luft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2010 #597 Del Skrevet 27. april 2010 Så flink du har vært! Her er det skikkelig surt og kaldt ute i dag og ikke mye innbydende å sykle - heller sitte inne og skrive og det er jo heldig ettersom det er akkurat det jeg må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #598 Del Skrevet 27. april 2010 Så flink du har vært! Her er det skikkelig surt og kaldt ute i dag og ikke mye innbydende å sykle - heller sitte inne og skrive og det er jo heldig ettersom det er akkurat det jeg må Det er jo perfekt! Snakk om "tilfeldigheter" Ganske mye vind her også, og skikkelig surt i de periodene av løypa der vi var helt nede i sjøkanten. Mye motvind underveis, men vi fullførte med stil Kan noen hjelpe meg i dusjen? Er bare så tiltak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. april 2010 #599 Del Skrevet 27. april 2010 Kan noen hjelpe meg i dusjen? Er bare så tiltak... Det bli'kke meg - jeg har nok med å holde hodet oppe over tastaturet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. april 2010 Forfatter #600 Del Skrevet 27. april 2010 Det bli'kke meg - jeg har nok med å holde hodet oppe over tastaturet Hvordan går det med hodepinen forresten? Får vel komme meg i dusjen for egen maskin... Men haster ikke ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå