Suzy Skrevet 20. april 2010 #541 Del Skrevet 20. april 2010 Ehh... Du vil ikke kutte ned litt på kaffeinntaket i løpet av dagen? Sånn med tanke på setningsoppbygning og egennavn? *mobbe* Heh!? Hva er det du antyder??? *tøffer seg* Muligens en ide... Men bare muligens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 Forfatter #542 Del Skrevet 20. april 2010 Litt sløvings på sofaen nå, litt klesvask, oppvaskmaskinen kjører og jeg har jobbet litt. Fikk trent en drøy time i ettermiddag også, så i grunn ganske fornøyd. Mer som må gjøres i leiligheten før helga, men nå har jeg i alle fall startet! Og jeg ser enden på skittentøyet Kanskje ti minutter på fitnessballen nå? Så får jeg herjet litt med kjernemusklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 20. april 2010 #543 Del Skrevet 20. april 2010 ååå, ønsker meg en fitnessball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. april 2010 Forfatter #544 Del Skrevet 21. april 2010 God morgen! Ble ingen økt på fitnessballen i går Men fikk gjort litt andre ting, og kom meg tidlig i seng. Noe som faktisk betyr at jeg ikke er helt vrak så langt denne uka! Trøtt, men ikke komplett vrak. Deilig! I dag er jeg litt usikker på om jeg skal ta turen i svømmehallen eller om jeg skal trene på treningssenteret. Så da har jeg pakket til begge deler, og så tar vi det som det kommer. Mulig ei venninne blir med, og i så fall blir det svømmehallen. En treningsøkt satser jeg på uansett! Ergo blir det nok ikke noe mer sykling til jobb denne uka (rett i svømmehallen/trening i dag, på fyllinga med verandagulvet i lånt bil i morra og hjem på foreldrebesøk på fredag). Men neste uke! DA er det bare å komme igang! Ser ut til at det blir møte store deler av dagen her... Men kommer brått og brutalt tilbake etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. april 2010 #545 Del Skrevet 21. april 2010 Brått og brutalt ja.. jeg våknet til snøbelagt landskap i dag - snakk om å våknet med et skikkelig tungt sukk Håper møtene går fort og nå er vi tross alt halvvegs på uka Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. april 2010 Forfatter #546 Del Skrevet 21. april 2010 Halvveis på dagen og halvveis i uka! Herlig! Møtet går greit, men kjenner det er småtungt å sitte i møte hele dagen. Småtung luft, mye input og ikke samme fleksibiliteten som vanlig. Prøver å holde litt igjen på vanndrikkinga også, så jeg ikke flyr som vanlig Men får da i meg litt væske allikevel! Snødekt landskap?? :dåne: Her var det 4 kalde i morges, men nå har det steget til 6 varme, så det går rette veien. Ferdig med vinteren her altså! Psyker meg opp til trening/svømming, men først noen flere timer i møte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 21. april 2010 #547 Del Skrevet 21. april 2010 Varmere her hos meg faktisk! Og nesten sol - lyset er iallfall skarpt nok til jeg tok på solbriller når jeg var ute og trillet tur istad. Herlig med fri på dagtid og mulighet til lange turer med barnevognen. Selv om jeg gleder meg vilt til å begynne å trene ordentlig igjen neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. april 2010 Forfatter #548 Del Skrevet 21. april 2010 Så herlig med lange trilleturer, Chica! Og endelig litt treningsklar igjen til uka? Så digg! Ble en liten tur i svømmehallen etter jobb, før jeg har surret og sløvet hjemme. Ikke like effektiv som jeg hadde planer om, men er godt med litt rolige dager også. Fikk pratet litt med mams også, og har fått vår lille misforståelse (egentlig mest min misforståelse) ut av verden. Føles godt! Fremdeles småting som er litt kjipe, men det er det andre som står for, ikke meg eller mine foreldre. Heldigvis! Ikke bare bare å være følsom og hormonell... I morra blir det sjauing etter jobb, og så rett på intervallspinning etterpå. En liten Suzy-ettermiddag i duracell-tempo med andre ord! Men nå er det tid for nok en runde Luksusfellen (hvorfor ser jeg egentlig på det programmet?). Fasinerende, men frustrerende Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2010 Forfatter #549 Del Skrevet 22. april 2010 God morgen! Det er... *trommevirvel*.... Torsdag!!! Det betyr at vi sannsynligvis vil få en ny fredag i morgen Aner meg at det blir en ganske så hektisk dag i dag, kommer til å gå i 410 hele dagen her. Mye som må gjøres på jobb, og full fart i ettermiddag. Men jeg føler meg forberedt (sånn rent bortsett fra det som har med arbeidsdagen å gjøre, men det er litt min egen skyld som har glemt et par oppgaver som MÅ gjøres denne uka). Satser på at det ikke blir noen møter i dag, og at jeg kan få unna både det ene og det andre. er servert! Håper gjestene har det bra, og at det blir en fiiiiin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2010 #550 Del Skrevet 22. april 2010 Det ER torsdag og snart helg igjen - faktisk går ei uke utrolig fort så snart man har tippet over til onsdag. Er det rart tiden bare flyr når ei uke går som et blunk? Turbodager om dagen for deg. Jeg håper du ikke jobber for hardt. Det er viktig å ta seg inn også, vet du. Tar en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2010 Forfatter #551 Del Skrevet 22. april 2010 Det er litt turbodager for tiden. Har blitt litt jobbing hjemmefra flere kvelder i løpet av uken (bare en liten halvtime/time her og der, men dog...), og litt andre ting som må gjøres. Men denne uken er bedre enn forrige uke på mange måter. Denne uken har vært mer positiv, jeg har ikke vært helt katastrofetrøtt, og jeg har klart å holde meg flytende. Så nå håper jeg bare at jeg skal klare å fortsette den gode trenden inn mot helga. Regner med at det blir litt mer oppussing hos mine foreldre på lørdag og søndag (har lovet å hjelpe til litt mer slik at vi kan komme i mål med soverommet), og ellers blir det litt sosialt og rolig. Ikke planlagt det helt store! Har fremdeles litt utfordringer med 1-2 kollegaer som krever litt for mye energi av meg, men håndteringen har gått bedre denne uken (ok, så har en vært borte mandag og tirsdag, mens jeg satt i møte i hele går, så kanskje ikke så rart det går bedre? ). Sendte en bittelitt ondskapsfull kommentar til en annen kollega i morges (intern og småuskyldig egentlig, men bittelitt ondskapsfull..), og vedkommende ringte meg i total latterkrampe. Det gjorde godt! Men nå får jeg vel hive meg rundt igjen, få unna dill og dall. Alt ordner seg for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2010 #552 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg blir glad når du er litt mer optimist enn forrige uke, for da var jeg litt bekymra for deg altså. Rett og slett... Stå på og ha en fiiin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2010 Forfatter #553 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg blir glad når du er litt mer optimist enn forrige uke, for da var jeg litt bekymra for deg altså. Rett og slett... Stå på og ha en fiiin dag Jeg var litt bekymra selv også forrige uke. Det var tøffe dager, tørking av tårer, og en skrekkelig sliten jente. Og sannsynligvis en aldri så liten dose hormoner, samt migrene. Totalt sett en katastrofeblanding. Men jeg har klart å flytte fokus litt bort fra de mest negative tingene, og har kanskje blitt litt mer bevisst på problemet. Jeg prøver også å overbevise meg om at jeg ikke har firmaets fremtid hvilende på mine skuldre, og at alt ikke er mitt ansvar. Men jeg vurderte seriøst en tur til legen, eller en alvorsprat med sjefen min og mulighet for fast hjemmekontor en dag i uka (for å få litt avstand). Men foreløpig går det heldigvis bedre denne uka, og håper det fortsetter slik! Er litt slitsomt å være et følsomt vesen, men man må vel bare lære seg til å takle det som best man kan. Setter stor pris på omtanken, støtten og "sparkene bak" herfra Ha en fiiin dag du også, Suzy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2010 #554 Del Skrevet 22. april 2010 Det med å ikke ta ansvaret for alt på sine skuldre er ganske viktig - tror det er så godt som er nøkkelen til å ikke slite seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2010 Forfatter #555 Del Skrevet 22. april 2010 Er nok mye rett i det ja! Legge bort sånne "flink-pike" tendenser, gjøre sitt beste og være fornøyd med det. Småtett i toppen her, men satser på at jeg holder meg oppegående. Får finne frem litt KanJang og Otrivin når jeg kommer hjem, sånn at jeg klarer å puste når jeg skal bære plank. Så blir det litt mat innimellom (har heldigvis rester), og så rett på intervallspinning. Full fart! Burde egentlig få pakket og bært litt ut i bilen i kveld også, men det spørs om det ikke blir i morra ettermiddag i stedet. Får dra hjemom en tur før jeg setter kursen mot mine foreldre. Kan jo ikke rekke alt heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. april 2010 #556 Del Skrevet 22. april 2010 Kan jo ikke rekke alt heller! Nei det kan man bare ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2010 Forfatter #557 Del Skrevet 22. april 2010 Plutselig bare en drøy halvtime igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 22. april 2010 Da er ca 15 kvm med plank bært ut i varebilen, og jeg har akkurat glefset i meg litt restemiddag. Nå bærer det på fyllinga, før jeg skal hjem og slappe av litt før trening. Full fart! Men godt for alt som er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 22. april 2010 #559 Del Skrevet 22. april 2010 Flinke RoadRunner God trening ! (du får kanskje ikke tid til alt, men jaggu får du tid til mye ! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. april 2010 Forfatter #560 Del Skrevet 22. april 2010 I dag er det skikkelig ekspress-dag... :dåne: Stod på søppelfyllinga da de ringte fra jobb... Siden jeg allikevel skulle innom for å levere varebilen, så kunne jeg jo ordne opp i det som trengtes også. Vips gikk det en drøy halvtime der også. Innom butikken på vei hjem, og nå har jeg akkurat skiftet i ekspressfart. 45 minutter til spinninga begynner, så får vel snart komme meg avsted. Tempo!! Men godt for alt som er gjort også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå