Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Da satser vi på at hvisking på KG = magi!!

*hvisker at det hadde vært perfekt med en solid lottogevinst i morra...*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jammen sant!

Jeg skal spille Lyntoto i morra! (og satser på renspikka flaks)

Lyntoto? Kan man vinne på disse hestegreiene altså? Har aldri prøvd jeg... Har liksom blitt med Lotto'en gitt (ok, så spiller jeg en enkel rekke VikingLotto av og til også, når premiepotten overstiger 75 mill omtrent :ler: ).

Har mysa innom et par nettbutikker nå, og vurderer sterkt en tur på shopping etter jobb i dag.. Har lyst på en ny topp så jeg kan føle meg litt fin i kveld! Tenk om jeg kunne finne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finner du!

Jeg er så blakk at jeg ikke kan kjøpe annet enn mat ut denne måneden i allefall :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hvisker at RR finner en nydelig topp til ikveld*

Fant en ganske grei tunika :) Ikke noen stor revolusjon, og ganske så løs og ledig, men moro med noe nytt! Og på grunn av en liten, ubetydelig feil så fikk jeg den for drøye 70 kroner! :bolledeig:

Det finner du!

Jeg er så blakk at jeg ikke kan kjøpe annet enn mat ut denne måneden i allefall :sukk:

Må holde igjen jeg også nå... Har gått litt unna på pengene i det siste, og med ventende regninger så må det skjerpes litt. Men moro med noe nytt innimellom også! :ler:

På vei hjem?

Kom avsted rett over kl 14, så ble ikke galt gitt :) Fikk et par jobb-telefoner i formiddag da, men de var relativt raskt ordnet. :nigo:

I dag har det blitt en liten byvims, vinduspuss, rengjøring og litt pusling hjemme. Nå er det sofakroken som gjelder, før jeg kryper under dyna etterhvert. Blir godt! Satser på at finværet :sol: fortsetter i morra, da blir det sløvings på verandaen tenker jeg! Trenger rett og slett en sløv og god dag, uten de store planene og aktivitetene. Så blir det ny uke med trening og full fart fra mandagen av.

Nei, får krype tilbake i sofakroken, til James Bond og strikketøyet :veslejenta: Forresten, er det bare meg som irriterer meg grønn over at TV3 sender reklame hvert kvarter? :sukk: Filmen tar jo dobbelt så lang tid! 15 min film, 15 min reklame (føles i alle fall sånn...).

Sov godt, og NYT søndagen!!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Så bra at KGhvisking=magi funket!! :danser:

TV3 og reklamer er helt ... ( sett inn det som passer ) Greit nok når en er og besøker noen; får jo tid til å skravle mellom slagene på et vis, men spes filmvennlig er det ikke. Tror det var i Frankrike at filmkunstnere gikk til streik; mente slike reklameinnslag ødela kunsten deres, og de fikk min sympati, gitt! Innslagene er jo gjerne lagt inn på de mest spennende partiene, og vips blir man "slått av" .. en helt annen opplevelse av fimen rett og slett :jepp: ( tok tiden en gang for moro skyld, og du er ikke langt unna; avbrytelsene kom kjappere og kjappere iløpet av fimen )

Ønsker deg en god og sløv dag imorgen,RR!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en supersløv søndag, og bare kosa meg. Deilig! Krølla meg sammen i en stol på verandaen, lest en god bok og latt timene rusle avsted. Nå er det Himmelblå og Ingen Grenser før jenta skal finne senga!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløving er tingen :ler:

Jeg har spist gjenoppvarmet lasagne (og jeg lager en gørgo lasagne om jeg skal si det selv - og det må jeg jo) og er stappende mett og skikkelig fornøyd med meg selv.

Kjedelig at disse helgene ikke kan være lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Mandag igjen, sola skinner, jenta er trøtt og det er litt styr på jobb. Omtrent som det skal være med andre ord :ler: Ble nok litt sent i går, og det straffer seg litt i dag. Ble liggende og lese litt etter Ingen Grenser, boka er jo så spennende! :sjenert:

Litt usikker på treninga i dag, om jeg skal ta en innendørsøkt rett etter jobb, eller om jeg skal gå en tur i kveldinga. Får ikke helt bestemt meg liksom. Men treningstøyet står i alle fall klart i bilen! I morra skal jeg på årets første utendørs sykkeltur med ei venninne fra treningssenteret. Det kan jo bli interessant... Spinningkondisjon og sykkelkondisjon er to vidt forskjellige ting!

Hmm... Ikke stort å fortelle ellers, så da setter jeg frem :kaffekopp: og ønsker en finfin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandagsmorgen (om det i det hele tatt finnes...)

Hvordan er det egentlig mulig å sove masse, masse gjennom hele helga og fremdeles være så trøtt mandag morgen??? Jeg lurer altså.

Sukk... nå drikker jeg kaffe av alle krefter.

Sykkel ute hørtes deilig ut. Burde dra fram min og vaske av den jeg og, slik at jeg kunne begynne å sykle på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ut sykkelen i går, og fikk pumpet opp dekkene igjen etc. Tok over den før jeg satte den inn for vinteren, så satser på at den holder fint fremover. Men må få montert på et drikkestativ, sånn at jeg kan få med meg vannflaske på tur :) Og så må jeg sparke igang skrotten slik at den ikke tar bilen til jobb hver dag :sjenert:

Mandager er bare trøtte... Men samtidig er tirsdagene stort sett alltid verre :sukk: Tror man er og blir trøtt uansett. For min del tror jeg at 0545 uansett er for natta å regne, og altfor tidlig for skrotten å stå opp. Har kanskje sovet litt lite i helga, siden jeg våknet av meg selv rundt kl 07-0730 både lørdag og søndag. Forsåvidt greit det, fikk jo lange og fine dager i det fine været. Men trenger søvn...

Får bare pøse på med :kaffekopp: og fylle opp vannmugga også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykkeltuuuur!!!

*skriver opp ny sykkel på ønskeliste*

Håper formen stiger og stiger iløpet av dagen og får en flott avslutning med trening og kos hjemme :)

Mer :kaffekopp: hvis det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen hentet syklene våre fra vinterlagring igår, og har de med seg på jobb idag. Tenkte å få de levert inn for service. Hans er rimelig gåen etter Birken, så håper de får til å fikse den nå, han burde jo gjort det rett etterpå... Men flink til å utsette ting her i huset :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsettelser er en fin ting ja... :sjenert:

Her er det bare en drøy halvtime igjen, deilig! Dagen har i grunn gått ganske greit, skuldrene er senket og jenta i grunn ganske fornøyd. Ganske så trøtt da... Har dukket opp noen ærend jeg må få gjort i ettermiddag, så regner med at jeg ordner de rett etter jobb. Så hjem til litt mat, og så får jeg se om det blir treningssenteret eller en gåtur. Akkurat nå frister i grunn gåturen mest... Vi får se! Skjønner ikke helt hvorfor den treningsmotivasjonen småkrøller litt om dagen altså... :sukk: Er jo ikke likt meg i det hele tatt!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se du "tiner opp" etterhvert og treningsiveren faller på plass igjen :kose: ( Har det vært sånn siden Bali? )

Ønsker deg en fin dag videre! :jepp:

:kaffekopp: for ettermiddagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

:blink: Brått og brutalt kom tirsdagen, og kjeven er vel mer eller mindre på vei ut av ledd. Snakk om gjesping! :ler: Kom meg i seng til ganske grei tid i går, men har sovet ganske urolig i natt kjenner jeg. Og er dermed ganske så vrak i dag. Såpass vrak at jeg har klart å glemme lunsjen (omelett) hjemme på benken... :sukk: Får se om jeg tar turen hjem og henter den, eller om jeg rett og slett tar den til middag når jeg kommer hjem. Dustejente!

Ble ingen treningsøkt i går, men ble en drøy times gåtur i finværet. Var deilig! I dag blir det jo "den berømte" sykkelturen, så får vel prøve å få til en treningsøkt eller tre resten av uka. Må jo holde skrotten litt i vater!

Minimalt med utskeielser i går, så begynner virkelig å komme tilbake på rett spor. Spiste litt (for mye) sukkerfri sjokolade på ettermiddagen/ kvelden, og fikk svi for det. Magen er visst ikke så veldig glad i den gitt :fnise: Det straffer seg gjerne...

:kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...