Gå til innhold

Aktivt sexliv..

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
- er det synonymt med et godt forhold?

For min del, ja.

Jeg mener at sex er en viktig del av det å være i et forhold. Jeg bedriver ikke ONS e.l. fordi jeg mener at sex er noe av det vakreste man kan dele med en annen person. Det er så intimt, man blir så strippet (ja, ser at den kan ha dobbel betydning), helt ned til det innerste.

Alle forhold har up and downs, og det er klart at i hektiske perioder kan sexlivet komme i annen rekke. Da tenker jeg uansett at det er viktig å beholde lidenskapen og begjæret for hverandre på en eller annen måte. Erotisk massasje, kyss, en rask blow job...

Skrevet

Stort sett ja, iallefall så lenge det er "aktivt" nok til å tilfredstille partnerene i forholdet. Kan skjønne at det i perioder ikke kan være så aktuelt, men en skal iallefall ikke stoppe å vise følelser via intimitet (klem, kyss).

Som mange har sagt før meg:

I et bra forhold er sex 10%, i ett dårlig forhold er sex 90%.

Skrevet (endret)

Forklar dette er du snill:)

Endret av Fundura
Skrevet

Ikke nødvendigvis mener jeg. Det kan bli for mye av det gode, slik at sexen tar helt overhånd i forholdet. Forelskelsen forsvinner/uteblir og det eneste forholdet er basert på er begjær. Selvsagt er det det samme dersom det blir for lite sex.

Som med alt annet når det gjelder forhold: en god mellomting er det beste.

Skrevet

Forklar dette er du snill:)

Det som er ment er vel at når du har ett godt forhold, mye kommunikasjon, aktive, kjenner hverandre godt og har det slikt en vil ha det i ett forhold (fra begge sider), så teller det å ha god/aktiv sex bare 10% av hvordan forholdet er bygd opp!

Men når en sliter i ett forhold, så teller sexlivet 90% i forhold til hvordan forholdet går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...