Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #1 Skrevet 29. januar 2010 Hva er pms, jeg tror det er noe i forbindelse med mensen, stemmer det? Men hva er det? Jeg er 29.
Gjest Marlo Skrevet 29. januar 2010 #2 Skrevet 29. januar 2010 Er vel en forkortelse for Premenstruell. Altså noe som er før menstruasjonen. PMS er plager som opptrer før en menstruasjon og er ofte humørsvingninger, kvalme, ømme bryster, hodepine m.m.
Chiyo Skrevet 29. januar 2010 #3 Skrevet 29. januar 2010 Det er jævlig vondt noen ganger. Har ikke PMS så ofte, men har opplevd at jeg ligger på bade-gulvet i store smerter. Det er forskjellig fra person til person. Jeg vet om en jente som pleide å besvime når hun hadde PMS. Selv blir jeg sykt godtesjuk. mmmm sjokolade. Sånn at du er obs på det. Ikke mess med en jente som har PMS. Det kan være det siste du gjør.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #4 Skrevet 29. januar 2010 Ok. Jeg har googlet litt nå og lest litt om det. Glad jeg ikke har det. Merker ingenting hverken før, under eller etter mensen. Kjenner ikke noe til menstruasjonen når jeg har den heller. Men nå vet jeg hvertfall hva det er. Man lærer så lenge man lever
Gjest Marlo Skrevet 29. januar 2010 #5 Skrevet 29. januar 2010 Absolutt Selv har jeg PMS. Sliter med grusom hodepine et par dager før mensen (er så vondt at jeg har lyst til å bare smelle hodet i veggen), ømme bryster og vondt i magen. Vær glad du ikke har det
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #6 Skrevet 29. januar 2010 Huffda, Mario. Ja, er glad jeg ikke har det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå