Gjest 1111 Skrevet 2. september 2003 #1 Skrevet 2. september 2003 Har noen en oppskift på noe som kalles banangrøt? Jeg har hørt at det visstnok skal være veldig godt, men har aldri funnet noen oppskrift på denne grøten. Hvis det er noen som sitter inne med den og har lyst til å dele den med meg, så blir jeg veldig glad Takker!
bluebird Skrevet 2. september 2003 #3 Skrevet 2. september 2003 Nam... sikkert godt. Jeg innbiller meg at ingrediensene som trengs er -banan -potetmel -vann -vaniljesukker -sukker Kanskje det går an å eksperimentere seg frem til noe?
Gjest Brunhilde Skrevet 3. september 2003 #4 Skrevet 3. september 2003 JEg kan ikke hjelpe for at jeg syns det høres rett og slett grusomt ut, men, men... [url=http://www.google.com/search?q=banana+porridge&hl=no&lr=&ie=UTF-8&start=10&sa=N] BANANGRØT I LANGE BANER Noe må du vel kunne finne her...
majan Skrevet 3. september 2003 #5 Skrevet 3. september 2003 Ja interesant var det rette ordet, jeg synes dettte hørtes litt rart ut jeg, kanskje det er kjempe godt men jeg ville heller trodd at det var litt kvalmt?!? :D
Gjest Lilleputt(ikke pålogget) Skrevet 3. september 2003 #6 Skrevet 3. september 2003 Syns det hørest så godt ut med banangrøt jeg. Mmm..
Gjest 1111 Skrevet 3. september 2003 #8 Skrevet 3. september 2003 Hmm.. ja, men når jeg tenker banangrøt som i barnemat, så tenker jeg mer grøt med banansmak. Men nå er jo det jeg lurer på om det går ann å lage grøt ut av bananer, syns det hørest spennende ut jeg
Gjest Brunhilde Skrevet 4. september 2003 #9 Skrevet 4. september 2003 ... Går ut fra at du SJEKKET linken jeg la ved i svaret mitt...eller gjorde du ikke det? Da ville du sett at, jovisst, det går an å lage grøt av bananer! I mange forskjellige varianter til og med!
Gjest Lilleputt(ikke pålogget) Skrevet 4. september 2003 #10 Skrevet 4. september 2003 Jo, jeg sjekket linken, og takk for den! Det blir banangrøt i kveld da
bluebird Skrevet 4. september 2003 #11 Skrevet 4. september 2003 Husk å komme inn her etterpå og fortell hvordan det smakte da. Helst noe mer utfyllende enn "Det smakte banan!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå