Gå til innhold

Banan øl..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matevarebutikken Ultra hadde i alle fall tidligere. Og kokosøl fra samme bryggeri :ol: (Vet ikke hvordan det smaker for jeg liker ikke vanlig øl heller...)

Skrevet

Det eneste jeg fant er dette:

Nå kan du handle Fairtrade-merket øl i butikken

Riktignok er nok ikke ølet helt slik vi er vant til, men vi i Fairtrade liker jo å tilby folk noe som er litt anderledes også. Derfor finner du nå bananøl og kokkosøl i Meny og Ultra. Alle Ultra-butikkene har kokkosølet, så finner man bananølet i en del Meny-butikker.

Det er jo en stund siden det ble skrevet, men kanskje de fortsatt har det?

Skrevet
Matevarebutikken Ultra hadde i alle fall tidligere. Og kokosøl fra samme bryggeri :ol: (Vet ikke hvordan det smaker for jeg liker ikke vanlig øl heller...)

Tusen takk for svar :) Liker ikke øl jeg heller, men bananøl synes jeg hørtes litt godt ut ;)

Skrevet

Det smaker ikke godt. Personlig ville jeg ikke anbefale deg å drikke det. Spesielt om du ikke liker øl fra før.

De mest lettdrikkelige ølvariantene er de som heter "lite" eller tilsvarende. De smaker nesten mer farris enn øl. Men jeg vil heller ikke anbefale dem. Drikk vanlig øl. Du lærer deg å like det etterhvert.

Et tips jeg fikk da jeg var yngre var å drikke øl når jeg allerede var beruset. Da er det lettere å like. ;)

Skrevet

En øltype som heter weiss-øl (uttales vais) smaker litt som banan. De har flere typer av disse på polet, men den som heter Erdinger er best.

Denne er søt og frisk. Mange som ikke er så glad i øl liker denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...