2010 Skrevet 31. januar 2010 #21 Skrevet 31. januar 2010 sorte poter... Er det vanlig at potene er tørre, sprikker i potene likesom? Min katt er 16år gammel, lurer på om det har med alderen å gjøre eller om det er unormalt...
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #22 Skrevet 31. januar 2010 sorte poter... Er det vanlig at potene er tørre, sprikker i potene likesom? Min katt er 16år gammel, lurer på om det har med alderen å gjøre eller om det er unormalt... Det er noe du må til veterinær for å sjekke. Katter kan bli eldre en din. Min er oransje tabby i pelsen, blanding mellom perser og huskatt, rosa puter som ser litt gule ut, og hudfarget nese. Han er så oransje at det kanskje smitter på synet, men han er frisk og sprek.
Rotehøna_21 Skrevet 3. februar 2010 #23 Skrevet 3. februar 2010 Min pusenuppe har 2 poter som er rosa, og to som er rosa og grå. Nudelige..
Siiw Skrevet 3. februar 2010 #24 Skrevet 3. februar 2010 Hmm, Den vite katten i huset han har rosa poter. rosa nese:) og den grå/hvite katten, med litt rosa, tror rett og slett det er slitasje:p (går på lange turer). mørk nese dem 2 svarte har rosa poter, ene er litt rosa på nesen. ellers mørke ene som er litt blanding av svart,grå og hvit har rosa og svarte poter. mørk nese. den brune/svarte litt spess farger, han er svart på potene mørk nese, den andre skogskatten - rosa og mørke på potene rosa og mørkaktig.. den oransje og hvite - rosa på potene. rosa:p /nese/ andre med 3 farger (annerledes enn dem andre) mørk nese. er vel rosa for det meste på potene.
Siiw Skrevet 3. februar 2010 #25 Skrevet 3. februar 2010 Det er noe du må til veterinær for å sjekke. Katter kan bli eldre en din. Min er oransje tabby i pelsen, blanding mellom perser og huskatt, rosa puter som ser litt gule ut, og hudfarget nese. Han er så oransje at det kanskje smitter på synet, men han er frisk og sprek. Hadde en pus som var blanding av perser,hus katt,skogskatt minst:p . og om dem er så søte:-) alle er jo spessiele på sin måte!!
Gjest Lille-pus Skrevet 3. februar 2010 #26 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Kommer jo an på fargen på katten, som regel. Mine grå katter har grå og rosa tråputer, tricolorene har rosa og svart. Har hatt helt svart katt før, og han hadde svarte puter. Stemmer veldig bra dette Har en sort herremann med noen få hvite hår på brystet, han har sort snute, sorte værhår og sorte tråputer En grå & hvit herremann, rosa snute, hvite værhår, - og rosa og mørk grå tråputer. Lillemor er hvit under, viltfarvet med sorte striper på rygg, hode og sider. Rosa snute, hvite værhår, - og tråputene er rosa og sorte. Med andre ord; akkurat slik som Glør beskriver Endret 3. februar 2010 av Lille-pus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå