Gå til innhold

Såååå spent!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Propell_*
Skrevet

Og denne gangen SKAL kvisene til pers! Nemlig!

Det er ganske tragisk å runde 30 og ha mest lyst til å iføre seg burka... Jeg ser virkelig ikke ut, og det blir verre for hvert år. En ting er den konstante pizza-looken, men det blir så voldsomt lett arr av det også. I tillegg til masse groper, har jeg til og med et "hull" (umulig å kalle det noe annet, det er 3-4 millimeter dypt!) etter en kvise som ble skikkelig betent for et år siden. Og før var det bare i ansiktet, men nå begynner det å poppe opp på bystet og ryggen også, og aller verst: rumpa :rodme:

I allefall, jeg forhørte meg hos fastlegen for 3-4 år siden. Han kastet et blikk på meg og sa "Roaccutan". Henvisning til hudlege, forvist til ni måneder på antibiotika. Etter tre måneder var eneste virkning en haug med kløende, sviende soppinfeksjoner, så jeg ga opp. Prøvde igjen to år senere, med samme resultat. Egentlig ville jeg gitt høyre arm for å bli kvitt svineriet, men når antibiotika sjelden gir varig effekt (og det svir som F et visst sted), klarte jeg ikke å holde motet oppe.

Nå krysser jeg fingrene for at legen enten vil være slepphendt med kuren (jeg er et åpenbart objekt, jeg ser jo jævligere ut for hvert år og er så absolutt voksen- og moren min har kviser fremdeles!), eller at jeg holder ut enda en meningsløs Tetralysalkur og forbereder samboern på et sexløst 2010. Uansett offer, dette MÅ vekk! Har litt tro på at jeg får slippe antibiotikaen, det er nemlig en kjempebyll på vei av den typen som må få kortison sprøytet rett inn for å unngå flere "hull", og den er så stygg at den må gjøre inntrykk... Håper jeg.

Dette var bare gnål, men jeg måtte bare få det ut. Takk for at du leste. Hvis du krysser fingrne for meg, er du en engel! :)

*nervøs*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Lykke til :-)

Skriv å fortell hvordan det gikk når du har vært der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...