Gjest Anonymous Skrevet 2. september 2003 #1 Skrevet 2. september 2003 Jeg har aldri vært noe opptatt av trening og slanking, men kan nok trenge litt oppstramming her og der. Men hvor mye må jeg egentlig trene? Nå sykler jeg til og fra jobb 3 dager i uken (en halvtime hver vei), men hvor mange situps må jeg ta for å se resultater på magen? Om det ikke er alt for mange skal jeg nok klare å gjennomføre det...
Gjest lekebøll Skrevet 2. september 2003 #2 Skrevet 2. september 2003 Hei du. 3 ganger i uka er "standard forslag" for nybegynnere og trening. Det pleier å gi resultater - spesielt i begynnelsen! Sykling 1 time 3 ganger i uka vil jeg tro er smart. Når det gjelder sit-up's, så er det viktig å gjøre de riktig. Mange repetisjoner er ikke noe mål - få gjerne noen til å vise deg dette. Ellers må fettet av for å få frem muskler!
Mathias Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 Dersom du sykler på jobb, samt går litt i hverdagen, og trener mage OG rygg (!), så er vel det ok. For magetrening/sit ups, så søk på det her inne på forumet. Vi har skrevet detaljert om det før...
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2003 #4 Skrevet 3. september 2003 Du kan gjerne ta situps hele dagen hvis du klarer, men du er absolutt ikke garantert definerte magemuskler av den grunn...Da må du i tilfelle legge om kosten/bedrive mer kardiovaskulær trening for å brenne kroppsfettet rundt omkring på kroppen. Muligens en interessant tanke å trene litt ekstra mage for å "punktslanke" magen, men dette er som kjent IKKE mulig. Egentlig skal det ikke være nødvendig å trene magemusklene mer enn 3x i uka- Akkurat som andre muskler trenger også de restitusjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå