tineline Skrevet 30. januar 2010 #21 Skrevet 30. januar 2010 Hadde jeg fått tilgang på den svimlende sum penger det her er snakk om, hadde jeg sluttet i jobben min. Definitivt. Jeg hadde tatt mer utdanning bare for moro skyld, jobbet frivillig så mye det passet meg, hatt hushjelp for husarbeid er det mest traurige jeg vet om og etterhvert flyttet til mer sydlige strøk. Signerer den! Min drømmetilværelse. Jeg har så mange fritidssysler at jeg aldri kjeder meg, og jeg er veldig flink til å være for meg selv. Men ville helt sikkert engasjert meg i ett eller annet etter et stykke tid. Håper jeg.
Gjest Cipheria Skrevet 30. januar 2010 #22 Skrevet 30. januar 2010 Så dere syntes det er helt greit hvis naboen ikke jobber , men har ansatt hushjelp og reiser til syden 3 ganger i året ? Sjølvsagt, kvifor i all verden skulle det vere eit problem? Han kan bu i Syden og ha ansatte til å ta vare på slottet sitt i Norge om han vil. Spelar ingen rolle.
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #23 Skrevet 30. januar 2010 Så dere syntes det er helt greit hvis naboen ikke jobber , men har ansatt hushjelp og reiser til syden 3 ganger i året ? Selvsagt er det greit? Eneste jeg ville lurt på er hvorfor han bare reiser tre ganger, hvis han har fri hele året. Og hvorfor han ikke velger mer spennene reisemål enn syden. Men det er hans valg
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #24 Skrevet 30. januar 2010 Man kunne jo like godt snudd hele problemstillingen. Er det riktig av en styrtrik person å okkupere en arbeidsplass, som kunne gått til en ledig som trenger den? :gjeiper: Selvsagt må folk få bestemme selv hvor mye eller lite de vil jobbe, så lenge de klarer å forsørge seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå