Siiw Skrevet 28. januar 2010 #21 Del Skrevet 28. januar 2010 Ganske umodent:-p Men da får man jo ikke lyst til og ta tilbake en sånn taper:o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 28. januar 2010 #22 Del Skrevet 28. januar 2010 Helt latterlig, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 29. januar 2010 #23 Del Skrevet 29. januar 2010 Av en førti-åring å dumpe noen via FaceBook? Et helt hypotetisk spørsmål, selvsagt... Kjempemodent. Det lukter seriøsitet lang vei. Seriøst, hvis en 40-åring hade gjort det mot meg hadde jeg bare ledd og vært glad for at jeg ble kvitt ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. januar 2010 #24 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg hadde grisebanka kødden og deretter ikke sett meg tilbake - for en måte å gjøre ting på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 29. januar 2010 #25 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg hadde blokka fyren, og aldri sett meg tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 29. januar 2010 #26 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er vel strengt tatt ikke noe å blokke... Det som gjorde meg rasende var måten, feigheten, dobbeltspillet og dette at han hele tiden snakket om : "Ærlighet" Mhmhm... Venninna som introduserte oss er om mulig enda sintere enn meg, noe som ikke er så rart, for hun har kjent ham lenge, og trodd han var en Good Guy. DET gjør det jo vondt for henne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå