Gå til innhold

Hvor modent er det....

Gjest KateW

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_hogwash_*
Av en førti-åring å dumpe noen via FaceBook?

Et helt hypotetisk spørsmål, selvsagt... :roll:

Synes alt uten personlig oppmøte blir en smule banalt.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil si at det er meget umodent ja.

Har selv opplevd å bli dumpet over ICQ (da det fremdeles eksisterte), og det synes jeg var ganske lavt. Spesielt da vi kom til å treffe på hverandre på skolen dagen etterpå - dette var da jeg var 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg fikk ikke beskjed. Altså jeg fikk ikke melding. Han bare oppdaterte statusen sin til "in a relationship" og så slettet han meg som venn... :ler:

TØFT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting kommer tilbake til deg. Ny kjæreste som fikk vite at du dumpa den forrige via melding \ facebook ol, ikke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jente17_*
Dette er helt vanlig dumpingetikette på ungdomsskolen, men han går muligens ikke der lengre?

Nei det var nok umodent for de fleste da å. :) i slutten av barneskolen, var det kanskje mer aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble dumpet på epost for en god del år siden, dette var en fyr som bodde hjemme hos mamma og pappa og fikk moren til å handle klær til seg på postordre.

Og ja, han var voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting kommer tilbake til deg. Ny kjæreste som fikk vite at du dumpa den forrige via melding \ facebook ol, ikke bra

Eller ekstisterende om du vil.... Altså så lenge man ikke har gjort det slutt/avsluttet med noen, selv om forholdet ikke nødvendigvis er definert som et kjæresteforhold, så mener jeg at det er å two-time noe jævlig.

Og jeg skal skrive det på bilen hans med ketsjup.... Samt si at jeg har klamydia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal skrive det på bilen hans med ketsjup.... Samt si at jeg har klamydia.

Ketchup, kult.

Klamydia, like barnslig som måten hans å slå opp på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en spøk, jeg hadde ikke gjort det, verken ketsjupen eller klamydiaen. I går kveld var jeg sint nok, men jeg bedriver ikke med ting når jeg er rasende. For da synker jeg på andres nivå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bra å bli dumpet på facebook? Da slipper man ihvertfall å bruke mer tid på mennesker du vet ikke liker å forholde seg til det virkelige liv.

Forresten er avvikling over facebook også et bevis for hvor dust han er. I det virkelige liv så er det ikke alltid man kan bevise hvor duste andre kan være mot en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var en spøk, jeg hadde ikke gjort det, verken ketsjupen eller klamydiaen. I går kveld var jeg sint nok, men jeg bedriver ikke med ting når jeg er rasende. For da synker jeg på andres nivå...

Syntes fremdeles ketchupideen er kult. =) I motsetning til klamydiagreia som bare er helt på trynet så er det liksom litt sport i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig umodent. Hadde blitt forbanna, men etterpå tror jeg at jeg bare hadde begynt å le av hvor dust det er mulig å bli :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg fikk ikke beskjed. Altså jeg fikk ikke melding. Han bare oppdaterte statusen sin til "in a relationship" og så slettet han meg som venn... :ler:

TØFT!

:sjokk: That's cold. Hvor lenge har dere vært sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...