Gå til innhold

@lfakrøll og Angel og Qlio!


Zafir

Anbefalte innlegg

Hei Tupper!

Takk for samtalen forleden dag! Fikk dessverre ikke snakka så lenge med dere, men har et superdupert inntrykk!!

Vi snakkes vel igjen snart tenker jeg - må bare øve meg i å taste i vei like kjapt som dere icon_smile.gif (klarte nesten ikke å henge med jeg, med latteren i halsen og alle vedleggene som danset rundt!)

Kos dere i helga da jenter icon_wink.gif

Suss og klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble nyskjerrig, jeg!

Er det på gravid-chatten her dere har snakket sammen?

*jeg vil ogsååååååå* icon_smile.gif

Klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fletta icon_smile.gif

Vi møttes på Msn Messenger - om du har hotmail så kan du laste det ned. Kjempegøy!

Klart du får være med icon_wink.gif

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..oida, la ikke merke til at du hadde skrevet til oss jeg!!...*rotehue*.. icon_lol.gif

Ja, det var kjempekoselig ikke sant!!,,nå fikk jeg jo snakke med deg idag også da!...kjempekoselig!!..og dattera di var jo så søøøt og nydelig!...jeg vil også ha!!!..hihihihi...

Det var Qlio som tipset meg om denne MSN greia, hadde ikke hørt om det før engang!...men det er jo så GØY!!!!!

snakkes, tuppelurer...MASSE GLA I DERE!!

klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Zafir.....

Gleder oss til du er ferdig med praksis så du kan være litt mer med oss på dagtid også...

Glad i dere alle snuppelurene....

Fletta ; Sjekk ut http://www.msn.no så skjønner du sikkert hva det går ut på....heng deg på du også - vi har det kjempekos...latteren henger hvertfall løst..Kollegaene har begynt å lure på meg, der jeg sitter og humrer for meg selv...

Stooor klem ...

_________________

*carpe diem*

vinke.gif@lfakrøll - på jakt etter to blå1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfakrøll den 2002-04-29 08:06 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg med,

det er kjempegøy med MSN når dagene går litt sakte.

Og så kan man snakke om ting som kanskje er litt vanskelig innimellom (tusen takk til Angel og @lfakrøll, dere vet begge hvorfor).

Alle er velkommen til å være med, det kan være greit å ha noen og snakke skikkelig "jentete" med for våre partneres del også, så slipper de å høre om våre antatte EL, PMS, smerter, temp.målinger og sekretsammenligninger.... Bryr virkelig ikke alle seg om det???? *ler*

Jeg er oppriktig glad i dere alle sammen!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...