Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2011 #1901 Skrevet 4. februar 2011 hei vet du hva som skjedde meg jeg møtte en laste bil og den var svær og så kjørte den for å da skvatt jeg siden jeg alerede hadde skvetti for noen kjælke akende unger borti veien der johan og dems sine hus ligger så jeg var skjælven å irritert å så ville jeg bare hjem for hos vårs er det rolig å ingen bråkete unger å laste biler å ake brett å sånt 1
Ego Skrevet 5. februar 2011 #1902 Skrevet 5. februar 2011 'Depresjon' heter det, ikke 'deprisjon'. Vi tar det en gang til! Altså: Depresjon = rett Deprisjon = galt Man kan jo bli deprimert av mindre! 2
Gjest Delphina Skrevet 5. februar 2011 #1903 Skrevet 5. februar 2011 hei vet du hva som skjedde meg jeg møtte en laste bil og den var svær og så kjørte den for å da skvatt jeg siden jeg alerede hadde skvetti for noen kjælke akende unger borti veien der johan og dems sine hus ligger så jeg var skjælven å irritert å så ville jeg bare hjem for hos vårs er det rolig å ingen bråkete unger å laste biler å ake brett å sånt Det der var bare vondt å se på.
Gjest Blondie65 Skrevet 5. februar 2011 #1904 Skrevet 5. februar 2011 (endret) skjønnsorgan Og en kjepphest: sunt versus slankende: Her er en trådtittel: er gulrotter sunt paa lavkalori? Endret 5. februar 2011 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #1905 Skrevet 5. februar 2011 skjønnsorgan Hvis du sikter til en tråd fra i dag så var det meg og ikke noe annet enn en slurvefeil. Satt og tenkte nøye da jeg skrev at jeg ikke skrev feil faktisk så ingen skulle komme å ta meg, brukte ordbak for å være sikker på at skjære var skrevet riktig. Er vel dette man kaller ironisk.
Tingo Skrevet 5. februar 2011 #1906 Skrevet 5. februar 2011 brukte ordbak for å være sikker Nå har du lært at ordbaker funker dårlig. 1
The Kitten Skrevet 5. februar 2011 #1907 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har ikke lest tråden, så det kan være det er riktig, men jeg har en mistanke om at "hyper kristen far" skal være "hyperkristen far."
starligt Skrevet 5. februar 2011 #1908 Skrevet 5. februar 2011 jeg skriver på min måte.noen som har problemer med det,la være og les trådene mine jeg kan godt skrive f.eks: "ere" i steden for er det.ser ingen problemer med det så lenge folk skjønner hva ordet betyr;)
Gjest Blondie65 Skrevet 5. februar 2011 #1909 Skrevet 5. februar 2011 Hvis du sikter til en tråd fra i dag så var det meg og ikke noe annet enn en slurvefeil. Satt og tenkte nøye da jeg skrev at jeg ikke skrev feil faktisk så ingen skulle komme å ta meg, brukte ordbak for å være sikker på at skjære var skrevet riktig. Er vel dette man kaller ironisk. Her i denne tråden gjør vi narr av morsomme skrivefeil, ikke personen bak. Og det er faktisk en morsom feil.
The Kitten Skrevet 5. februar 2011 #1910 Skrevet 5. februar 2011 jeg skriver på min måte.noen som har problemer med det,la være og les trådene mine jeg kan godt skrive f.eks: "ere" i steden for er det.ser ingen problemer med det så lenge folk skjønner hva ordet betyr;) Skriver du som du vil i jobb-/skolesammenheng også? 2
Gjest Blondie65 Skrevet 5. februar 2011 #1911 Skrevet 5. februar 2011 Jeg har ikke lest tråden, så det kan være det er riktig, men jeg har en mistanke om at "hyper kristen far" skal være "hyperkristen far." Men hva er hyperkristen? Er det virkelig et ord? Og selv om jeg legger godviljen til (jeg har lest angjeldende tråd) og forstår at mannen er plagsom for sine omgivelser fordi han skal spre det han mener er det gode budskap hele tiden, hva har det med hyper å gjøre? Han er fanatisk kristen - eller kanskje til og med fundamentalistisk. Men hyper?
Gjest Blondie65 Skrevet 5. februar 2011 #1912 Skrevet 5. februar 2011 jeg skriver på min måte.noen som har problemer med det,la være og les trådene mine jeg kan godt skrive f.eks: "ere" i steden for er det.ser ingen problemer med det så lenge folk skjønner hva ordet betyr;) Ville du likt det hvis INGEN leste trådene eller innleggene dine? Dette er et skriftlig forum der man må forholde seg til norsk språk som i bokmål og nynorsk. Dialekt er i strid med reglene. Ønsker du at folk skal lese innleggene dine så må du skrive slik at du blir forstått.
Gjest Delphina Skrevet 5. februar 2011 #1913 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Ville du likt det hvis INGEN leste trådene eller innleggene dine? Dette er et skriftlig forum der man må forholde seg til norsk språk som i bokmål og nynorsk. Dialekt er i strid med reglene. Ønsker du at folk skal lese innleggene dine så må du skrive slik at du blir forstått. Signerer. Vær litt forsiktig med ere anonymbruker. Jeg skriver det også i min dialekt, men jeg prøver mitt beste å unngå diverse ord (or') og uttrykk fra min dialekt. For enkelte dialekter blir så grusomt vanskelig å lese. Endret 5. februar 2011 av Delphina
Knitcat Skrevet 5. februar 2011 #1914 Skrevet 5. februar 2011 jeg skriver på min måte.noen som har problemer med det,la være og les trådene mine jeg kan godt skrive f.eks: "ere" i steden for er det.ser ingen problemer med det så lenge folk skjønner hva ordet betyr;) Sakset fra reglene: Det er ikke tillatt å skrive på dialekt eller bruke sms språk i forumet. Unntaket er i dagbøkene. Burde det forresten ikke skrives "sms-språk"?
starligt Skrevet 5. februar 2011 #1915 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Ville du likt det hvis INGEN leste trådene eller innleggene dine? Dette er et skriftlig forum der man må forholde seg til norsk språk som i bokmål og nynorsk. Dialekt er i strid med reglene. Ønsker du at folk skal lese innleggene dine så må du skrive slik at du blir forstått. om folk er så jævla sære,javel synd for dem!! tenk på de som har lese og skrive vansker.noe jeg har åsså.skal ikke folk lese sånne innlegg da pga en eller fler har det???? Endret 5. februar 2011 av starligt
The Kitten Skrevet 5. februar 2011 #1916 Skrevet 5. februar 2011 Men hva er hyperkristen? Er det virkelig et ord? Og selv om jeg legger godviljen til (jeg har lest angjeldende tråd) og forstår at mannen er plagsom for sine omgivelser fordi han skal spre det han mener er det gode budskap hele tiden, hva har det med hyper å gjøre? Han er fanatisk kristen - eller kanskje til og med fundamentalistisk. Men hyper? Du har et godt poeng der.
Tingo Skrevet 5. februar 2011 #1917 Skrevet 5. februar 2011 jeg skriver på min måte.noen som har problemer med det,la være og les trådene mine Her diskuteres skrivefeil. Har du problemer med det, la være å lese tråden. Eventuelt pugg den. 2
Gjest Blondie65 Skrevet 5. februar 2011 #1918 Skrevet 5. februar 2011 om folk er så jævla sære,javel synd for dem!! tenk på de som har lese og skrive vansker.noe jeg har åsså.skal ikke folk lese sånne innlegg da pga en eller fler har det???? En ting er å ha skrivevansker. Det aksepterer både jeg og andre fullt ut. En helt annen ting er å skrive "jeg skriver som jeg skriver" og legge opp til at man nærmest skriver som man vil og ikke bryr seg om rettskriving. Det blir noe helt annet. Det var du selv som sa at vi fikk la være å lese trådene dine hvis vi ikke liker din skrivestil, det var det jeg svarte på. Forøvrig: dette er en tråd der vi gjør narr av skrivefeilene, ikke personen. Det er fullt lov å la være å like og dermed la være å lese denne tråden.
Knitcat Skrevet 5. februar 2011 #1919 Skrevet 5. februar 2011 om folk er så jævla sære,javel synd for dem!! tenk på de som har lese og skrive vansker.noe jeg har åsså.skal ikke folk lese sånne innlegg da pga en eller fler har det???? Selv om man har dysleksi må det være mulig å få til et mellomrom og stort forbokstav etter et punktum? En dyslektiker vet vel også forskjell på bokmål og dialekt? Hvorfor gjøre det vanskeligere å bli forstått? Hadde du skrevet innlegget ditt slikt (flott at du skrev på bokmål) ville det vært mye enklere å lese: Om folk er så jævla sære, javel synd for dem! Tenk på de som har lese og skrive vansker. Noe jeg har åsså. Skal ikke folk lese sånne innlegg da pga en eller fler har det???
starligt Skrevet 5. februar 2011 #1920 Skrevet 5. februar 2011 Selv om man har dysleksi må det være mulig å få til et mellomrom og stort forbokstav etter et punktum? En dyslektiker vet vel også forskjell på bokmål og dialekt? Hvorfor gjøre det vanskeligere å bli forstått? Hadde du skrevet innlegget ditt slikt (flott at du skrev på bokmål) ville det vært mye enklere å lese: jo flesteparten.men dette var snakk om andre ting enn bare stor bokstav osv åsså. men hva er problemet så lenge dere skjønner hva som står.så trangfatta går det da ikke an og bli????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå