Gjest Eurodice Skrevet 15. januar 2011 #1702 Skrevet 15. januar 2011 "Jeg er en romantisk, kossette mann med en god arm krok..." leste jeg på en datingkanal for litt siden. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #1703 Skrevet 16. januar 2011 "Jeg er en romantisk, kossette mann med en god arm krok..." leste jeg på en datingkanal for litt siden. Kontaktet du ham? Du vil vel kosse i hans arm krok? :rødme: 2
Kråkesaks Skrevet 16. januar 2011 #1704 Skrevet 16. januar 2011 "Jeg er en romantisk, kossette mann med en god arm krok..." leste jeg på en datingkanal for litt siden.
Monica1968 Skrevet 16. januar 2011 #1705 Skrevet 16. januar 2011 Slang heter det. Virkelig? :klø: Der lærte jeg noe nytt i dag også.
Meaty Skrevet 16. januar 2011 #1706 Skrevet 16. januar 2011 Jeg bliR ikke så lett foRnæRmet - jeg bliR meR foRnæRmet oveR at det eR fleRe som haR tRykt likeR på innlegget ditt. InkludeRt meg selv. Dessuten skal jeg ha meg fRabedt at vi skuRReR på R'ene. Vi SKARRER. StoR foRskjell. Oops, jeg hadde nesten håpet at du ikke skulle se hva jeg skrev. :gjeiper: Jeg skrev "skarrer", det var vaktmesteren til Pingting som skrev "skurrer". Du får ta det opp med ham. 1
Gjest Eurodice Skrevet 16. januar 2011 #1707 Skrevet 16. januar 2011 Kontaktet du ham? Du vil vel kosse i hans arm krok? :rødme: Jeg tenkte på det, stakkars arme kroken trengte sikkert noen å holde rundt . 2
Gjest Blondie65 Skrevet 16. januar 2011 #1708 Skrevet 16. januar 2011 (endret) Jeg skrev "skarrer", det var vaktmesteren til Pingting som skrev "skurrer". Du får ta det opp med ham. Jasså tar du den. Endret 16. januar 2011 av Blondie65
Monica1968 Skrevet 16. januar 2011 #1709 Skrevet 16. januar 2011 "Jeg er en romantisk, kossette mann med en god arm krok..." leste jeg på en datingkanal for litt siden. Èn ting er at dobbelkonsonanten ikke skulle vært der; en annen er at ordelingen er feil. Grøss, ordelingsfeil skulle nesten vært bøtlagt; det er utrolig irriterende.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2011 #1710 Skrevet 16. januar 2011 Èn ting er at dobbelkonsonanten ikke skulle vært der; en annen er at ordelingen er feil. Grøss, ordelingsfeil skulle nesten vært bøtlagt; det er utrolig irriterende. Det heter "Én","orddeling" og "bøtelagt". Bare til opplysning siden vi er i en skrivefeiltråd.
Monica1968 Skrevet 16. januar 2011 #1711 Skrevet 16. januar 2011 Det heter "Én","orddeling" og "bøtelagt". Bare til opplysning siden vi er i en skrivefeiltråd. "Ordeling" var en skrivefeil, men ellers har du nok rett(når jeg tenker meg om, skulle det hete èn, ikke en, iom. at det ble brukt som et tallord). Men heter det virkelig "å bøtelegge"? Jeg har alltid trodd at det ikke var noen stumme bokstaver i det ordet, men jeg har aldri sjekket det, heller, så jeg skal ikke være påståelig.
Gjest Blondie65 Skrevet 16. januar 2011 #1712 Skrevet 16. januar 2011 "Ordeling" var en skrivefeil, men ellers har du nok rett(når jeg tenker meg om, skulle det hete èn, ikke en, iom. at det ble brukt som et tallord). Men heter det virkelig "å bøtelegge"? Jeg har alltid trodd at det ikke var noen stumme bokstaver i det ordet, men jeg har aldri sjekket det, heller, så jeg skal ikke være påståelig. Jeg sier bøtElegge jeg altså. Ingen stum e her i gården.
Gjest Eurodice Skrevet 16. januar 2011 #1713 Skrevet 16. januar 2011 "Ordeling" var en skrivefeil, men ellers har du nok rett(når jeg tenker meg om, skulle det hete èn, ikke en, iom. at det ble brukt som et tallord). Men heter det virkelig "å bøtelegge"? Jeg har alltid trodd at det ikke var noen stumme bokstaver i det ordet, men jeg har aldri sjekket det, heller, så jeg skal ikke være påståelig. Jeg tror poenget til den som påpekte dette, var at du har brukt feil aksenttegn over e-en.
Monica1968 Skrevet 16. januar 2011 #1714 Skrevet 16. januar 2011 Jeg tror poenget til den som påpekte dette, var at du har brukt feil aksenttegn over e-en. Verre: Jeg vet ikke engang hvilken kombinasjon på tastaturet som resulterer i det rette aksenttegnet...
Gjest Eurodice Skrevet 16. januar 2011 #1715 Skrevet 16. januar 2011 Verre: Jeg vet ikke engang hvilken kombinasjon på tastaturet som resulterer i det rette aksenttegnet... På min pc er det tasten til venstre for den store deletetasten, på den andre siden er tasten med +,? og slash (nå finner ikke jeg ut hvordan jeg skal vise den ). For å skrive riktig aksent, trykker jeg på Alt Gr og tasten jeg først nevnte og videre bokstaven den skal stå over.
Monica1968 Skrevet 16. januar 2011 #1716 Skrevet 16. januar 2011 På min pc er det tasten til venstre for den store deletetasten, på den andre siden er tasten med +,? og slash (nå finner ikke jeg ut hvordan jeg skal vise den ). For å skrive riktig aksent, trykker jeg på Alt Gr og tasten jeg først nevnte og videre bokstaven den skal stå over. Takk, takk
Pingting Skrevet 16. januar 2011 #1717 Skrevet 16. januar 2011 I følge ordbok.no er det bøtelegge som er det riktige.
Gjest Airi Skrevet 16. januar 2011 #1718 Skrevet 16. januar 2011 "tråden for vi som elsker stor pikk"
Gjest Eurodice Skrevet 16. januar 2011 #1719 Skrevet 16. januar 2011 "tråden for vi som elsker stor pikk" Ja du, disse pronomenene er problematiske for mange.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå