AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #901 Del Skrevet 26. oktober 2010 Å konstantere. :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 26. oktober 2010 #902 Del Skrevet 26. oktober 2010 Veninnde :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. oktober 2010 #903 Del Skrevet 26. oktober 2010 Ovenfor der det riktige er overfor, sitte overfor noen. Innfinne seg med, det heter avfinne seg med. Innfinne seg er å komme, møte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 26. oktober 2010 #904 Del Skrevet 26. oktober 2010 Å konstantere. :slår: Er det konstatere eller? :gjeiper: Ikke :slår: meg om det er feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2010 #905 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er det konstatere eller? :gjeiper: Ikke :slår: meg om det er feil... Riktig. Kan vi med dette konstatere at antallet som konsekvent skriver det feil har minket med én? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 26. oktober 2010 #906 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er det konstatere eller? :gjeiper: Ikke :slår: meg om det er feil... Ja, det er riktig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 27. oktober 2010 #907 Del Skrevet 27. oktober 2010 "Hva er vitsen med å kalle meg opp etter hun?" Setningen er ekkel å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. oktober 2010 #908 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg leser gang på gang her at folk skriver "sikkelig". Er det virkelig noen som uttaler det sånn bortsett fra småbarn som ikke har lært å snakke rent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2010 #909 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg leser gang på gang her at folk skriver "sikkelig". Er det virkelig noen som uttaler det sånn bortsett fra småbarn som ikke har lært å snakke rent? Kanskje det er neste steg i utviklingen. Nå har kjøttkaker vært skjøttkaker en stund, da er det jo sannelig på tide at de blir søttkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. oktober 2010 #910 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kanskje det er neste steg i utviklingen. Nå har kjøttkaker vært skjøttkaker en stund, da er det jo sannelig på tide at de blir søttkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 27. oktober 2010 #911 Del Skrevet 27. oktober 2010 Å konstantere. :slår: Jeg sliter med denne selv. Men jeg får røde bølgelinjer i Firefox og ser og ser og ser ... hva er det som er feil ... å ja ... til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 28. oktober 2010 #912 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Kanskje det er neste steg i utviklingen. Nå har kjøttkaker vært skjøttkaker en stund, da er det jo sannelig på tide at de blir søttkaker. "Jeg skal på byen og sekke mannfolk". Endret 28. oktober 2010 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. oktober 2010 #913 Del Skrevet 28. oktober 2010 "Dame oppservert med mobil..." Jøss, dame og mobil er riktig skrevet! Hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. oktober 2010 #914 Del Skrevet 28. oktober 2010 "Jeg skal på byen og sekke mannfolk". Bedre å sekke småguttene i barnehagen, tenker jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveleen Skrevet 29. oktober 2010 #915 Del Skrevet 29. oktober 2010 Å blande ordene presentasjon og prestasjon. Hadde en lærer som alltid sa: "I dag skal vi ha prestasjoner, folkens!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. oktober 2010 #916 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Å blande ordene presentasjon og prestasjon. Hadde en lærer som alltid sa: "I dag skal vi ha prestasjoner, folkens!" Det kan vel hende han faktisk mente det. Hvis elevene stort sett "vaket" under gjennomsnittet, kunne de sikkert levere bedre prestasjoner. Endret 29. oktober 2010 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveleen Skrevet 29. oktober 2010 #917 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det kan vel hende han faktisk mente det. Hvis elevene stort sett "vaket" under gjennomsnittet, kunne de sikkert levere bedre prestasjoner. Nei, det var opplagt feil, sto på ukeplanene også, f.eks: "Kathrine og Sondre skal legge fram prestasjonene sine i dag". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. oktober 2010 #918 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nei, det var opplagt feil, sto på ukeplanene også, f.eks: "Kathrine og Sondre skal legge fram prestasjonene sine i dag". Her holder jeg med deg, dette er selvfølgelig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 29. oktober 2010 #919 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nei, det var opplagt feil, sto på ukeplanene også, f.eks: "Kathrine og Sondre skal legge fram prestasjonene sine i dag". Åpenbart ikke en norsklærer som lagde den timeplanen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 29. oktober 2010 #920 Del Skrevet 29. oktober 2010 Laboratorianten?? På Kropp og Helse Hvis det ikke har dukket opp et nytt yrke siden sist, så må det vel være laboranten som menes her? (Hva gjorde laboranten da h#n kom til labyrinten? H#n labba rundt den). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå