Gjest Eurodice Skrevet 9. august 2010 #501 Del Skrevet 9. august 2010 Leste nylig "kommunikasere". Det er nok ikke så greitt å bruke ord man tydeligvis ikke er fortrolig med . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sjovn Skrevet 9. august 2010 #502 Del Skrevet 9. august 2010 På FB finner man mange gullkorn gitt! Folk som ikke kan forskjellen på; og, å feks. Ord som: korselig, rekt, klipt, ledde, vill, skjempe, picnic, tattoovering (grøss), endten, altfår, kunn, vert (vært)..og, en som irriterer meg ordentlig! Visst, istedenfor hvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 9. august 2010 #503 Del Skrevet 9. august 2010 Ser mange på Facebook som skal si: Å, så fint bilde av deg! Men de presterer å skrive: Å, så fint BILDET av deg! erre mulig...... Ja, denne har jeg også lagt merke til. Er nok veldig utbredt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. august 2010 #504 Del Skrevet 10. august 2010 I ny og ned. Og så lurer jeg på om de som skriver dette vet hva de skriver? Mener de egentlig "nord og ned" (ikke ut fra sammenhengen, men hvem vet ) eller mener de "ny og ne" som månefaser og som betyr "en gang i mellom". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Invicta Skrevet 10. august 2010 #505 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg ser alt for mange som skriver "hvert" når de mener "vært", som i jeg har vært ute. Jeg hørte dette på Tv2 nyhetskanalen i dag morges: "Kristin Halvorsen mener imidlertidig at saken osv osv" Det reporteren egentlig skulle sagt, er vel imidlertid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 10. august 2010 #506 Del Skrevet 10. august 2010 Av en eller annen grunn så irriterte denne tråd-tittelen meg: Ehe EHe : D Konsert? : D HVORDAN FINNE FREM? : D IRON MAIDEN! (tatt fra KG) Det er faktisk første gang i mitt liv at jeg har sett noen skrive "ehe ehe". Det minner meg om en nervøs falsk latter, og gir meg dårlige vibber. For det andre er spørsmålet formulert merkelig, og gir assosiasjoner til en utålmodig 14-åring. I tillegg er det slengt inn noen dustete smileys. Føler meg som en gretten gubbe her jeg sitter og hater. Og så avslutter han med: Jeg takker så klart for svart : D Ehe : D "ehe" my ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 10. august 2010 #507 Del Skrevet 10. august 2010 Av en eller annen grunn så irriterte denne tråd-tittelen meg: Ehe EHe : D Konsert? : D HVORDAN FINNE FREM? : D IRON MAIDEN! (tatt fra KG) Jeg takker så klart for svart : D Ehe : D "ehe" my ass... Jeg tenkte Beavis & Butt-head! Ehehehee... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 11. august 2010 #508 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg tenkte Beavis & Butt-head! Ehehehee... Jeg har begynt å irritere meg over at folk ikke kjenner til forskjellen på "bra" og "godt". Man gjør det ikke bra på skolen, man gjør det godt. Jeg innser dog at dette er en av mine mange kjepphester og et for lengst tapt slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 11. august 2010 #509 Del Skrevet 11. august 2010 Gjesten: Hvordan er egentlig reglene når det gjelder ulikheten mellom mellom god og bra? I følge ordbøkene kan nemlig begge brukes både som adjektiv og adverb. Se lenker: God Bra Det blir dermed ikke helt det samme som forskjellen mellom "good" og "well" på engelsk. All opplæring mottas med takk (Hilsen kjepphestrytter Spinell) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 11. august 2010 #510 Del Skrevet 11. august 2010 Fører ponny, pga relgion. Jeg trodde det var en religion jeg ikke hadde hørt om før hvor man måtte føre ponnier. Noe a la amish... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #511 Del Skrevet 11. august 2010 Fører ponny, pga relgion. Jeg trodde det var en religion jeg ikke hadde hørt om før hvor man måtte føre ponnier. Noe a la amish... Det trodde jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. august 2010 #512 Del Skrevet 11. august 2010 Fører ponny, pga relgion. Jeg trodde det var en religion jeg ikke hadde hørt om før hvor man måtte føre ponnier. Noe a la amish... Ehm ... og hva skal det være? Er jeg spesielt treg? Jeg ser fremdeles bare blinde hunden ... eh ... ponnien ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #513 Del Skrevet 12. august 2010 Fører ponny, pga relgion. Jeg trodde det var en religion jeg ikke hadde hørt om før hvor man måtte føre ponnier. Noe a la amish... Denne skjønte jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #514 Del Skrevet 12. august 2010 Denne skjønte jeg ikke Å føre ponny - (hun) fører ponny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 12. august 2010 #515 Del Skrevet 12. august 2010 Fører ponny, pga relgion. Jeg trodde det var en religion jeg ikke hadde hørt om før hvor man måtte føre ponnier. Noe a la amish... Det trodde jeg også. et slags ponnipåbud. Det ellevte bud: du skal ha ponni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #516 Del Skrevet 12. august 2010 Forstår ikke hvorfor folk insisterer på å skrive "oxo". Er det så slitsomt med ord på fire bokstaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 12. august 2010 #517 Del Skrevet 12. august 2010 Forstår ikke hvorfor folk insisterer på å skrive "oxo". Er det så slitsomt med ord på fire bokstaver? Det skjønner ikke jeg heller. oxo er ikke et norsk ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #518 Del Skrevet 12. august 2010 Dyremisshandling, Feil Dyremishandling, Riktig Forbi, Feil Fobi, Riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. august 2010 #519 Del Skrevet 12. august 2010 Forstår ikke hvorfor folk insisterer på å skrive "oxo". Er det så slitsomt med ord på fire bokstaver? ... eller lizm, likzm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #520 Del Skrevet 12. august 2010 Å føre ponny - (hun) fører ponny. Såpass skjønte jeg.. Meningen ble at hun må føre ponny på grunn av religion. Men hva var egentlig meningen med den hun skrev? Er det en orddelingsfeil, dette? At personen skulle egentlig skrevet førerponny? Jeg skjønner fortsatt ingenting. Det er vel ingenting som heter førerponny? Jeg føler meg dum... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå