Gjest nupp Skrevet 7. september 2011 #3521 Del Skrevet 7. september 2011 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. september 2011 #3522 Del Skrevet 8. september 2011 "Pergo virkning i pause måned". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. september 2011 #3523 Del Skrevet 8. september 2011 En bekjent på FB som er hobbyfotograf skrev nettopp at hun trenger en "akt modell". ...mon tro hvorfor hun vil ha en modell noen har brukt som kjelke? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. september 2011 #3524 Del Skrevet 9. september 2011 Johs Lundes luksusbolig tangsselges etter investorens havari. Skjønner jo at det er bare har gått litt fort i svingene, men morsomt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. september 2011 #3525 Del Skrevet 12. september 2011 Drømme rom Altså et soverom, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. september 2011 #3526 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Jeg synes også det er håpløst at bokmål ikke skiller mellom deres og deres. Men "dems" irriterer meg allikevel. (Kanskje fordi jeg er vestlending og "aldri" hører dialektene som sier "dems", "døms", "demmes" etc.) I Bergen sier vi "dokkes" og "dies". "E' de' dokkes sykkel" (= er det du og du og du sin sykkel) "Nei de' e' dies" (= nei det er deres (= de andre sin)". Endret 12. september 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. september 2011 #3527 Del Skrevet 12. september 2011 I Bergen sier vi "dokkes" og "dies". "E' de' dokkes sykkel" (= er det du og du og du sin sykkel) "Nei de' e' dies" (= nei det er deres (= de andre sin)". Jeg sier "dokker" i stedet for "dere". Barna på barnehagen ser ofte rart på meg og sier: vi er ikke dukker! Jeg har prøvd å forklare de det mange ganger, men det er visst ikke så lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 19. september 2011 #3528 Del Skrevet 19. september 2011 "Jeg er veldig bevisst på mitt utsene" "menstreasjonsdagen" Har ikke disse menneskene gått på skolen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. september 2011 #3529 Del Skrevet 20. september 2011 Knipset i går, vinduet til det lokale bakeriet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 16. oktober 2011 #3530 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Denne måtte jeg bare dele med dere, fra BT debatt i dag: Artikkelen handler om kattunge med to hoder, hvor katteeier ønsker å avlive den siden den kanskje ikke vil klare seg lenge. Kommetar 1: behold den katte unger har like mye rett til å leve som alt annet her i verden! Kommentar 2, svar på kommentar 1: ja til like rettigheter for katt unger ord deling og tegn setting!!! Endret 16. oktober 2011 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 21. oktober 2011 #3531 Del Skrevet 21. oktober 2011 Å ta "forholdsregler" er jo en klassiker Den er sikkert nevnt før også, men jeg så den igjen og måtte kommentere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. oktober 2011 #3532 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Å ta "forholdsregler" er jo en klassiker Den er sikkert nevnt før også, men jeg så den igjen og måtte kommentere. Jeg forstår ikke hva du mener nå. Forholdsregler er jo riktig. Endret 21. oktober 2011 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 21. oktober 2011 #3533 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) Jeg forstår ikke hva du mener nå. Forholdsregler er jo riktig. Haha, nå ble jeg så oppspilt at jeg skrev det riktig selv Forhåndsregler var det selvfølgelig jeg mente Edit: faktisk skrevet forhåndregler i dette tilfellet, på en powerpoint på forelesning ved UiO... Endret 21. oktober 2011 av chikako Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. oktober 2011 #3534 Del Skrevet 21. oktober 2011 Haha, nå ble jeg så oppspilt at jeg skrev det riktig selv Forhåndsregler var det selvfølgelig jeg mente Edit: faktisk skrevet forhåndregler i dette tilfellet, på en powerpoint på forelesning ved UiO... Sånt kan skje, det går sikkert bra . Det er så mange som tror det heter forhåndsregler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 21. oktober 2011 #3535 Del Skrevet 21. oktober 2011 Sånt kan skje, det går sikkert bra . Det er så mange som tror det heter forhåndsregler. Få ting er så pinlige som å språklige feil, men jeg overlever vel dette og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2011 #3536 Del Skrevet 23. oktober 2011 Sommer fugler i magen på første date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. oktober 2011 #3537 Del Skrevet 24. oktober 2011 Sånt kan skje, det går sikkert bra . Det er så mange som tror det heter forhåndsregler. Da har jeg hvertfall lært noe nytt inatt. =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 24. oktober 2011 #3538 Del Skrevet 24. oktober 2011 Veninne, vennine, kansje, piersing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 24. oktober 2011 #3539 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hvorfor er det så mange som slenger inn en ekstra E (og av og til en ekstra konsonant) her og der? Høffelig Sakelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chikako Skrevet 25. oktober 2011 #3540 Del Skrevet 25. oktober 2011 Gjett hvem som nettopp skrev forbygått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå