Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var nett det eg trudde. Men det kan vel ikkje heita "Syden" på nynorsk? Eg tykkjer "Søren" må vera eit mykje betre navn, kva seier du om det, Imli?

:ler:

Sant det, det heiter jo sør, så då må det vel bli "Søren". Ev. "Søra".

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Det var nett det eg trudde. Men det kan vel ikkje heita "Syden" på nynorsk? Eg tykkjer "Søren" må vera eit mykje betre namn, kva seier du om det, Imli?

Eller til dømes "sør for". Søren er til å misforstå.

Skrevet

Jeg så nettopp at det var ei som hadde fått "hjerneteppe".

Legger ved en link til språkrådet om noen her skulle være overbevist at dette er riktig Språkrådet ;)

Gjest Smørbukk
Skrevet

Jeg så nettopp at det var ei som hadde fått "hjerneteppe".

Legger ved en link til språkrådet om noen her skulle være overbevist at dette er riktig Språkrådet ;)

Oi, det visste jeg faktisk ikke. Trodde det het "hjerneteppe" jeg.. :gjeiper: Det skal jeg huske på!

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Eller til dømes "sør for". Søren er til å misforstå.

Det var det som var mitt poeng, tvetydighet :ler: .

Skrevet

Jeg leste nylig "dødtre" i en tråd her inne. Det skulle naturligvis være døtre, men jeg må innrømme at jeg tenkte på døde trær :sjenert:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Tilbrede, tilbredelse; forbrede, forbredelse er ord jeg ser rett som det er.

Skrevet

Tilbrede, tilbredelse; forbrede, forbredelse er ord jeg ser rett som det er.

Tilbrede

God Jul og Godt Nytt År!

Frakari

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oi, det visste jeg faktisk ikke. Trodde det het "hjerneteppe" jeg.. :gjeiper: Det skal jeg huske på!

Takk, det gleder meg! :gjeiper:

Endret av nattsvermer
Skrevet

Dette er ikke en skrivefeil, men jeg kjenner jeg blir irritert over at folk skriver smileyer annerledes enn meg. Blir irritert når jeg ser

: o )

=)

og ikke minst

:0)

:fnise:

Jeg lar meg irritere, veldig, av de som overdriver smileyene, jeg. Sånn:

:-)))))))))))))))

Vet at overvekt er et stadig økende problem, men må man virkelig gi smileyene dobbelthaker? :klo:

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg trodde at en som laget gull av gråstein var en svært dyktig og arbeidsom person. Men jeg har nok tatt feil.

som tjener grovt på å lage gull og gråstein, og så lyve om det
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg lar meg irritere, veldig, av de som overdriver smileyene, jeg. Sånn:

:-)))))))))))))))

Vet at overvekt er et stadig økende problem, men må man virkelig gi smileyene dobbelthaker? :klo:

Jeg er så enig at jeg ikke kan få gitt sterkt nok uttrykk for det. Jeg er medlem på en datingkanal hvor man blant annet skriver blogger. Der er det noen damer som overdriver noe så forferdelig: hahahahaha, hehehehehe,klemzzz og kozzzzz, gla i dæ. Disse er godt voksne flere av dem. Jeg ser sjelden menn bruke smileys.

Skrevet

Jeg misliker sterkt/b] smileys som f.eks.: xP x) xD

.. og da spesielt de to første. Hvorfor skal man liksom knipe sammen øynene om man smiler vanlig eller rekker tunge? :nei:

Skrevet

"Hun har "tatt" datterens lekehus til kaninhus og gjert det inn slik at de har uteplass også"

• Liker 1
Skrevet

Og jeg lanserer herved en konkurranse: "Gjett hva personen mente".

Dagens utfordring: Edemuli

:fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...