Gjest imli Skrevet 2. juni 2011 #3161 Skrevet 2. juni 2011 "Vel, jeg skrevet mye pennere da jeg brukte mye mindre tid foran datamaskin", hentet fra en tråd i dag. Denne er feil på så mange måter. Eg såg også den, reknar med at personen som skreiv ikkje var norsk. 1
Gjest Lottiplott Skrevet 3. juni 2011 #3163 Skrevet 3. juni 2011 I dag så jeg et nasjonalt medie skrive "alderig". Ikke aldri, men alderig. Det sved i øynene.
Spoven Skrevet 4. juni 2011 #3165 Skrevet 4. juni 2011 PPT-tjenesten. Så da blir det altså pedagogisk-psykologisk tjeneste tjenesten. Lurer på hva de som skriver og sier det slik tror den T'en står for.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #3170 Skrevet 6. juni 2011 ...lager en kjapp middag og inntrer sofaen etterpå.
Gjest Emera Skrevet 7. juni 2011 #3172 Skrevet 7. juni 2011 Det er en helt annen setning. Ja, selvfølgelig. Det var en spøk, et ordspill.
Gjest Emo Fisk Skrevet 8. juni 2011 #3173 Skrevet 8. juni 2011 "Hvor tid".. Det finnes ingen "hvor tid". Det finnes heller ingen "Når tid". Blir gal i hodet av det 4
satc Skrevet 8. juni 2011 #3174 Skrevet 8. juni 2011 Huff, en litt nedlatende tråd.. Sliter med utrolig rettskrivning selv, har ikke dyss, bare litt problemer med å se hvordan ting skal skrives. Uansett, jeg har en selv om jeg ikke er så flink selv... (Hykler..) Når noen skriver "jeg har sakt det.." DET SKRIVES IKKE SAKT!!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2011 #3175 Skrevet 9. juni 2011 "Hvor tid".. Det finnes ingen "hvor tid". Det finnes heller ingen "Når tid". Blir gal i hodet av det Dette er ikke helt det samme, men det fikk meg til å tenke på det. Jeg kan finne på å si "Hva når" (med dialektord). Det er ment som tull, da. "Hva når var det du skulle komme?"
Gjest Blubberella Skrevet 9. juni 2011 #3176 Skrevet 9. juni 2011 "Har sjekket meg for PVC", sa en ung dame i en tråd under kropp og helse Ikke så mye skrivefeil som feil forkortelse, men artig likevel
Gjest Eurodice Skrevet 9. juni 2011 #3177 Skrevet 9. juni 2011 "Har sjekket meg for PVC", sa en ung dame i en tråd under kropp og helse Ikke så mye skrivefeil som feil forkortelse, men artig likevel Hva betyr dette? Det foresvever meg at det har noe med livmorhalskreft å gjøre, men kanskje jeg er helt på (feil) jordet .
Knøttet Skrevet 9. juni 2011 #3178 Skrevet 9. juni 2011 Hva betyr dette? Det foresvever meg at det har noe med livmorhalskreft å gjøre, men kanskje jeg er helt på (feil) jordet . Kanskje, da bør det være HPV, jeg aner ikke. Morsomt, iallfall!
Knøttet Skrevet 9. juni 2011 #3179 Skrevet 9. juni 2011 (endret) "hun hadde spist stratos henne" Hva? Endret 9. juni 2011 av Knøttet 1
Gjest Delphina Skrevet 9. juni 2011 #3180 Skrevet 9. juni 2011 "hun hadde spist stratos henne" Hva? Tror noen ville påpeke at en kvinne hadde spist Stratos, og man må så påpeke at dette var det hun hadde gjort, derfor oppbygningen av setningen.. Den ekstra henne skal ikke være der, men har sneket seg inn uten å ha blitt invitert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå