Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Konfirmant ste sønn

:sukk:

Skulle akkurat til å skrive den her. Jeg blir bare helt matt. :trist:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

sant. hans

minstetrygda folk

Skrevet

Vet ikke om jeg har skrevet det før, men:

gode norsk kunnskaper

Skrevet

produkdjondmrdarbeidere

:fnise:

Det skal stå produksjonsmedarbeidere. Imponert over at de ikke hadde orddeling, jeg! ;)

Skrevet

produkdjondmrdarbeidere

Det skal stå produksjonsmedarbeidere. Imponert over at de ikke hadde orddeling, jeg! ;)

Skal love deg at det er en autokorrigeringsfeil :) Får sånne hele tiden, fordi mobiltelefonen min er en smule tilbakestående og liker å forandre ordene mine til det ugjenkjennelige. Har allerede skrevet en del innlegg her inne med feil av den typen!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fokus på feil?! Er det sådan norsk kultur er? Synd for er...

Skrevet

Akkurat denne tråden handlar om skrivefeil, så då er det vel naturleg med fokus på feil her, utan at eg vil gje den same karakteristikken av norsk kultur ;) Det med å fokusere på feil er vel ei ganske universell greie :)

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Dette er et språkforum, du er klar over det? Jeg ser på det et "fristed" for alle oss som er opptatt av det norske språket, og også andre språk. Det er så utrolig mye feilskrivning, men å rette direkte på dem som skriver i de forskjellige foraene, ville være uhøflig. Dessuten er det ikke bare her på KG vi henter eksempler.

Endret av Belladonna
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

produkdjondmrdarbeidere

d og s, og r og e, er ved siden av hverandre på tastaturet. Det er fort gjort å bomme. Legger du ikke merke til sånt eller liker du å anta at folk er dumme?

Dette er et språkforum, du er klar over det? Jeg ser på det et "fristed" for alle oss som er opptatt av det norske språket, og også andre språk. Det er så utrolig mye feilskrivning, men å rette direkte på dem som skriver i de forskjellige foraene, ville være uhøflig. Dessuten er det ikke bare her på KG vi henter eksempler.

Men det å lage en helt egen "heng ut alle som skrive noe feil på KG"-tråd, dét er høflig. :huh:

Skrevet

Men det å lage en helt egen "heng ut alle som skrive noe feil på KG"-tråd, dét er høflig. :huh:

Ingen som heng ut brukarar i denne tråden. Me skriv aldri kven som har skrivi feilen, og det er ikkje berre skrivefeil frå forumet her som tas med.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du føler deg truffet, så har du kanskje ikke den språkinteressen vi andre her har? I så fall skjønner jeg ikke hva du gjør her i tråden. :klo:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er bare kulturen på språkforumet her på KG. Leser du gjennom tråden vil du oppdage at det er de samme som poster gang på gang. (Jeg mistenker fritidsproblemer og et stort behov for å være bedre enn andre.)

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er bare kulturen på språkforumet her på KG. Leser du gjennom tråden vil du oppdage at det er de samme som poster gang på gang. (Jeg mistenker fritidsproblemer og et stort behov for å være bedre enn andre.)

Jeg mistenker at de fleste bare har interesse for språk, men du må gjerne mene at det ikke er en godkjent fritidssyssel :sjenert:

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Det jeg mente, var at vi ikke retter på noen i det aktuelle forumet, men bruker eksempler fra flere tråder og skriver i språkforumet. Om du vil kalle det uthenging, så er det vel det for deg. Såvidt jeg vet har ingen her brukt nicknavn fra andre fora. Det er faktisk en del som forteller at de har lært mye av språkforumet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du føler deg truffet, så har du kanskje ikke den språkinteressen vi andre her har? I så fall skjønner jeg ikke hva du gjør her i tråden. :klo:

Jeg er meget interessert i språk og alt som hører med. Jeg har dog ikke et behov for å tråle et forum for skrivefeil. Denne tråden handler ikke direkte om intresse for språk, men interesse for feil.

Jeg føler meg heller ikke truffet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg mente, var at vi ikke retter på noen i det aktuelle forumet, men bruker eksempler fra flere tråder og skriver i språkforumet. Om du vil kalle det uthenging, så er det vel det for deg. Såvidt jeg vet har ingen her brukt nicknavn fra andre fora. Det er faktisk en del som forteller at de har lært mye av språkforumet.

Joda, her finnes flere linker til tråder, og poster ala "På det og det forumet leste jeg nettopp en tråd hvor det stod..."

Skrevet

d og s, og r og e, er ved siden av hverandre på tastaturet. Det er fort gjort å bomme. Legger du ikke merke til sånt eller liker du å anta at folk er dumme?

Det er en morsom skrivefeil, og jeg har ikke antatt at noen er dumme. Dessuten er det faktisk lov til å lese gjennom hva man skriver før man publiserer det. ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...