Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som sliter med hans/hennes/sin. Som "Aksel Hennie og lua si". :gjeiper:

Skrevet

I lørdagens avis er det en artikkel om noen ungdommer som har bygd en klatrehall. Den tok en måned lengre tid enn de planla for det var noe galt med klatreveggen. I artikkelen skriver journalisten:

"De legger ikke skjul på at de begynte å miste moralen da". Nei, vel? Mister man moral om ting tar ekstra tid? Jeg kjenner flere av ungdommene og de virker ikke mindre moralske nå enn før de fikk problemer med prosjektet.

Skrevet

På Norske Talenter var "øyeblikkets time" kommet.

Skrevet

"De legger ikke skjul på at de begynte å miste moralen da". Nei, vel? Mister man moral om ting tar ekstra tid? Jeg kjenner flere av ungdommene og de virker ikke mindre moralske nå enn før de fikk problemer med prosjektet.

Jeg tror journalisten har lest litt mye engelsk og tenker på det engelske ordet "morale". Det er noe helt annet enn det norske moral.

Skrevet

Jeg tror journalisten har lest litt mye engelsk og tenker på det engelske ordet "morale". Det er noe helt annet enn det norske moral.

Det er mulig. Det var i hvert fall motivasjonen de holdt på å miste.

Skrevet

Sexs!

:fnise:

Hva er dette? :klo: Sex med mange? Sex mange ganger?

Skrevet

Sexs!

Jeg så også denne, men personen hadde skrevet riktig i innlegget, så jeg gikk ut fra at dette var en glipp :P

Skrevet

Ei ville ha en skikkelig mann, og ikke en sau i fåreklær.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ei ville ha en skikkelig mann, og ikke en sau i fåreklær.

AnonymBruker
Skrevet

Henne var littegrann alt for brun, men hans som sto ved siden for var enda mere verre. :sprettoy:

Skrevet

Henne var littegrann alt for brun, men hans som sto ved siden for var enda mere verre. :sprettoy:

MY BRAIN HURTS!

• Liker 1
Skrevet

:hakeslepp::daane:

Skrevet

Hvordan smykker bruker du?

Gjest Blondie65
Skrevet

... hvor skal en begynne ...

:grine::murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...