Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Delphina

"kjedet" som forsøk på "skjeden".

...det var nytt lavmål, altså.

Vel, jeg vil nå ikke forsvare eller noe sånn, men det kan hende vedkommende blandet sammen skjede og kjede? Jeg hadde småproblemer med å skille organisme og orgasme i mine yngre dager. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dette er ingen skrivefeil i og for seg, men feil bruk av ord. Jeg leser stadig at man må innfinne seg med hva det måtte være. Det heter å avfinne seg med noe, og innfinne seg, det vil si å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ingen skrivefeil i og for seg, men feil bruk av ord. Jeg leser stadig at man må innfinne seg med hva det måtte være. Det heter å avfinne seg med noe, og innfinne seg, det vil si å komme.

Nå må du ikke forvirre de som vanker på seksualitetsforumet. "Åh, jeg innfinner meg!"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg vil heller si det betyr noe sånt som "å møte opp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nja, jeg vil heller si det betyr noe sånt som "å møte opp".

Det blir vel en smakssak. Resultatet er det samme, om du møter opp eller (an)kommer.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Nå må du ikke forvirre de som vanker på seksualitetsforumet. "Åh, jeg innfinner meg!"

Tja ... mitt inntrykk er at de på seksualfronten avfinner seg med mye rart ... For tidlig, for sent, for stor, for liten, ufrivillig bruk av Gate 2, bare for å nevne noe av det man avfinner seg med.

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ho som skreiv "hvem brystpumpe" forsvarte seg i alle fall med "beklager att jeg har litt skrive problemer hvis det er så plagsomt."

Ja, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Vamp¤

Ho som skreiv "hvem brystpumpe" forsvarte seg i alle fall med "beklager att jeg har litt skrive problemer hvis det er så plagsomt."

Ja, ja.

Men jeg skjønner ikke at det ikke ringer noen bjeller når de leser over setningen de har skrevet. Er jo ingen som sier "hvem brystpumpe" i dagligtale? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke at det ikke ringer noen bjeller når de leser over setningen de har skrevet. Er jo ingen som sier "hvem brystpumpe" i dagligtale? :klo:

Joda, massevis av østlendinger. Ikke at jeg tror de nevner brystpumper i dagligtalen det meste av livet da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Vamp¤

Joda, massevis av østlendinger. Ikke at jeg tror de nevner brystpumper i dagligtalen det meste av livet da... :sjenert:

:fnise:. Har aldri hørt folk si det før. Men har nylig flyttet til østlandet så kanskje jeg får høre det etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skrev jeg akkurat "snu på den mynten" i stedet for "snu på flisa"...

Går ikke an det vel?

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nå skrev jeg akkurat "snu på den mynten" i stedet for "snu på flisa"...

Går ikke an det vel?

:sukk:

Det var din egen originale formulering :fnise: . Den hjalp meg til å tenke på hvor "å snu på flisa" egentlig stammer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...