chikako Skrevet 7. mars 2011 #2261 Del Skrevet 7. mars 2011 venina mi går i så styggt sjørt. sånn sjikli mini sjørt og sånn. Hvordan skal jeg få hun til å slute med det? Jeg føler meg så dårlig hvær gang jeg ser henne i det og hun ser så billi ut da.. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 7. mars 2011 #2262 Del Skrevet 7. mars 2011 "hvorfor er det forskjellig om de spør om pose selv om det er samme skjede". Vel, hvis du forventer at skjeder skal spørre om pose så får du nok en del problemer etterhvert... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. mars 2011 #2263 Del Skrevet 7. mars 2011 En venninne av min sønn er blogger. I bloggen skriver hun slike setninger: "jeg stod der sammmen med en venninde i fjord". Veldig glad i d'er den 17-åringen. Hun er dansk - og hun stod midt i fjorden med sin venninne kan du skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 7. mars 2011 #2264 Del Skrevet 7. mars 2011 "hvorfor er det forskjellig om de spør om pose selv om det er samme skjede". Vel, hvis du forventer at skjeder skal spørre om pose så får du nok en del problemer etterhvert... Kanskje hun egentlig snakker om femidom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2011 #2265 Del Skrevet 7. mars 2011 Kanskje hun egentlig snakker om femidom? Fortsatt litt skremmende om skjeden spør om det! Kall meg gammeldags, men jeg foretrekker faktisk at kjønnsorganer holder pent kjeft og gjør jobben sin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 7. mars 2011 #2266 Del Skrevet 7. mars 2011 Fortsatt litt skremmende om skjeden spør om det! Kall meg gammeldags, men jeg foretrekker faktisk at kjønnsorganer holder pent kjeft og gjør jobben sin! Når mitt kjønnsorgan møter et annet, blir det alltid mange lyder . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2011 #2267 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Du kan jo begynne med å svare sørrijøst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 7. mars 2011 #2268 Del Skrevet 7. mars 2011 apsolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. mars 2011 #2269 Del Skrevet 8. mars 2011 Sitivasjon og gjenom godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vargen Skrevet 8. mars 2011 #2270 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg irriterer meg lettest over særskrivingsfeil, dvs oppdeling av sammensatte ord. Eller skal jeg si opp deling av sammen satte ord. Hater det. Venn lig hil sen Vargen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 8. mars 2011 #2271 Del Skrevet 8. mars 2011 vårt fårhåld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 8. mars 2011 #2272 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg blir forundret over folk som skriver "Hvem sang er dette". At du sa at det var? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. mars 2011 #2273 Del Skrevet 8. mars 2011 Tråder om skjønnhet og velvære er en utømmelig kilde. Dagens funn: exstansions 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 8. mars 2011 #2274 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) I tråden om konebestilling så er det noen som har en genert bror. Er det et ord jeg ikke har fått med meg betydningen av, eller skal det være sjenert? Edit: Skrivefeil, ja. Endret 9. mars 2011 av Raindrops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. mars 2011 #2275 Del Skrevet 8. mars 2011 I tråden om konebestilling så er det noen som har en genert bror. Er det et ord jeg ikke har fått med meg betydningen av, eller sjak det være sjenert? Skal nok være sjenert, ja! La merke til at den som skrev det innlegget ikke akkurat var noen kløpper i rettskriving (nyskjerrig osv). Mange sj-ord ble jo stavet med g tidligere (giraff, generøs osv), så jeg lanserer herved en teori om at alle som staver venninne som venninde, vil skrive genert istedenfor sjenert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. mars 2011 #2276 Del Skrevet 8. mars 2011 "Runt" i stedet for rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2011 #2277 Del Skrevet 8. mars 2011 "Runt" i stedet for rundt... Vi må vel trygt kunne fastslå at dette ikke lenger er tråden for "Den verste skrivefeilen du ser", men en liste over alle skrivefeil vi noensinne har sett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. mars 2011 #2278 Del Skrevet 8. mars 2011 Skal nok være sjenert, ja! La merke til at den som skrev det innlegget ikke akkurat var noen kløpper i rettskriving (nyskjerrig osv). Mange sj-ord ble jo stavet med g tidligere (giraff, generøs osv), så jeg lanserer herved en teori om at alle som staver venninne som venninde, vil skrive genert istedenfor sjenert. Dette er ikke feil. Alle disse står som tilslagsord i ordboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. mars 2011 #2279 Del Skrevet 8. mars 2011 Vi må vel trygt kunne fastslå at dette ikke lenger er tråden for "Den verste skrivefeilen du ser", men en liste over alle skrivefeil vi noensinne har sett? Ja, den tanken har slått meg også, for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 8. mars 2011 #2280 Del Skrevet 8. mars 2011 "Er ikke alltid jeg validifiserer kortet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå