Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

I hotell Cæsartråden: ... får porshe til burstan sin...

• Liker 2
Skrevet

*legger seg i fosterstilling*

Gjest Delphina
Skrevet

:sur::nei:

Skrevet

På sykehuset gidde de meg narkose som jeg var allergisk mot, så reagerte ikke på den.

• Liker 1
Skrevet

"opperer med sjønner"

• Liker 2
Skrevet

Tråd : Kjedelig ski VM Få mennesker i kollen

svar : Med den prisen de opperer med sjønner jeg det utrolig godt. Det kostet vell hver oslo borger 4000 kr.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=542937&view=findpost&p=8938653

Herrigud, da!

Fra tråd på Kjæledyr:

Hannkatten vår har av et eller annen grunn sitt eget verste fiende som kommer bort til terassen vår fra en tid til en annnen

Skulle det ikke ha vært "hankattet vårt"? :klo:

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

På sykehuset gidde de meg narkose som jeg var allergisk mot, så reagerte ikke på den.

Hm. I tilegg til at h*n ble gitt narkose, fikk narkose eller andre former for korrekt norsk: virker ikke narkosen når man er allergisk? Jeg trodde at en allergisk reaksjon ville medført utslett, kramper, afolytisk sjokk - med andre ord en mengde reaksjoner. At narkosen ikke virker fordi man er imun mot den er vel det motsatte av å være allergisk.

Skrevet

Marit Bjørgen mener at det jidde gode resultater i OL da hun begynte å spise mer fisk (godfisk.no-reklamen).

Nesten så jeg får lyst til å heie på Sverige i stedet ...

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hm. I tilegg til at h*n ble gitt narkose, fikk narkose eller andre former for korrekt norsk: virker ikke narkosen når man er allergisk? Jeg trodde at en allergisk reaksjon ville medført utslett, kramper, afolytisk sjokk - med andre ord en mengde reaksjoner. At narkosen ikke virker fordi man er imun mot den er vel det motsatte av å være allergisk.

Anafylaktisk heter det.

Gjest Eurodice
Skrevet

"På barneskolen ble vi tvingt ut i friminuttene..."

Skrevet

Enkel person. Jeg håper det er et forsøk på å skrive "enkeltperson", og ikke et forsøk på å fremstille seg selv som rimelig enkel i tankegangen...

Skrevet

Huff, ja. Det samme gjelder å "stille spørsmålstegn" som folk også har begynt å gjøre. Man stiller et spørsmål, man setter spørsmålstegn ved. Er det så vanskelig?

Ja, for mange er det veldig vanskelig. Liksom det er vanskelig for en del på engelsk å si "ask" istedenfor "aks."

"Can I aks you a question?"

"No, but you may ask me one."

Skrevet (endret)

"På barneskolen ble vi tvingt ut i friminuttene..."

:sukk:

Å tvinge, tvinger, tvunget, tvang. Hvor fikk personen tvingt fra? :klo:

Endret av The Kitten
Gjest Eurodice
Skrevet

:sukk:

Å tvinge, tvinger, tvunget, tvang. Hvor fikk personen tvingt fra? :klo:

Hun bruker svak bøyning. Jeg har flere ganger også blant annet sett "å skrive" bøyd svakt, skriver, skrivde, har skrivd.

Skrevet

Hun bruker svak bøyning. Jeg har flere ganger også blant annet sett "å skrive" bøyd svakt, skriver, skrivde, har skrivd.

Man kan ikke velge det selv sant?

Gjest Eurodice
Skrevet

Man kan ikke velge det selv sant?

Nei, det er sterk bøyning på begge disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...