Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

"Presentasjon

Er for det meste blid omjenglig og har en bra humor og selvironi og en kjapp replikk Ærlighet setter jeg højt.Være mot andre som du vil andre skal være mot deg. Ja den som leter den finner ja det har jeg hjort, men jeg måtte over grensen da. Men til jenjel traf jeg den fine dama som jeg forelsket meg i og det ble det samme til bake. Så vi skal ha mange fine turer til fjels i sommer.Jeg gleder meg."

Dette var skrevet av en helnorsk (han så i hvert fall slik ut) mann som avla meg et "besøk". Han var 75 år!!! Optimisme er en bra egenskap. Jeg skjønner ikke hvorfor han ser på andre profiler når han tydeligvis har fått en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkeleg, ja. Han må ha dysleksi, eller ha fått mangelfull skulegang (noko mange i den aldersgruppa tross alt har). Men absolutt merkeleg å skrive på eit dating-forum når han hadde dame (ettersom eg forstod?) :fnise: Ja, ja. Fekk inntrykk av at han hadde "importert" dame, eg då (jf. "måtte over grensen da").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skjede butikkene" ,tatt fra en post ang.kundebehandling

Jøss kan jeg bytte ut min gamle? :fnise: :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skjede butikkene" ,tatt fra en post ang.kundebehandling

Den så jeg og, og var på nippet til å påpeke at prostitusjon faktisk er ulovlig... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært/verdt/hvert

"jeg ble sliten men det var vært det"

"jeg har hvert der før"

*vi reiser dit verdt eneste år"

Endret av Lizzee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

"Om å få fisken på kroppen"

Jeg lurte veldig veldig på hva denne trådtittel skulle bety. Helt til jeg skjønte at det var snakk om å få fisken på kroken. Disse metaforene altså - de glir over samme kammen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spinell

fårfjord var det vel.. ;)

Litt avsporing her, men siden mange skriver overigår istedenfor forgårs,og mener det er heeelt riktig, blir jeg ikke overrasket om noen snart skriver "overifjor(d)" også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Anbefalle, sikkelig, kom(evt.kon)fertabel.

Noen til: tvingt, latet (som), letet (etter)

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...